Sianor group گروه سيانور

simple internet meter

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که احساس کنید ترافیک ماهانه ی اینترنت شما خیلی زود تمام شده است و برای بررسی موضوع با پشتیبانی ISP تماس بگیرید. و اپراتور هم کارکرد شما را تایید کند. به نظر شما راه حل جلوگیری از این مشکل چیست ؟ ما به شما استفاده از نرم افزار Simple Internet Meter  را پیشنهاد می کنیم. این ابزار که تمامی اطلاعات را به نمایش در می آورد کمک می کند تا کاربر بداند زمانی که اینترنت وصل بوده و کاربر هم به اصطلاح کاری انجام نمی دهد کدامیک یک از ابزارها به صورت دائمی پهنای باند را مصرف می کنند. گاهی سیستم ویروسی بوده و به صورت معمولی نمی توان به آن ها پی برد.



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

مستر دانلود



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

هرساله مراسم انتخاب بهترین بازی های سال به صورت رسمی در اواخر سال مربوطه برگزار می شود . این مراسم که به VGA مخفف Video Game Awards معروف است با توجه به نقدها و نمرات بازی ها ، آنها را انتخاب می کند و در بخش های مختلف مانند بهترین گرافیک ، بهترین اکشن ، بهترین شوتر و … آن ها را معرفی می کند . همانطور که می دانید امسال بازی The Walking Dead: The Game-Telltale Games توانست رقیبان سرسختی همچون Mass Effect 3 ، Assassin’s Creed III را پشت سربگذارد و بهترین بازی شود . این برنامه به صورت مستقیم از شبکه SpikeTV پخش شد که هم اکنون می توانید این مراسم را به صورت رایگان و با کیفیت HDTV از سایت دانلودها دریافت کنید .

 

VGA 2012 دانلود مراسم انتخاب بهترین بازی سال Video Game Awards 2012

 



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

Mobile Alarm System

Mobile Alarm System یک دزدگیر مناسب برای دستگاه شماست. اگر گوشی شما جا به جا شود، چیزی به حسگر پراکسیمیتی تلفن نزدیک و یا از آن دور شود، دستگاه از شارژر جدا و یا حتی نمایشگر روشن شود، برنامه آژیر را با صدای بسیار بلند، فعال می کند. دوربین، قابلیت شناسایی حرکت ها را دارد. همچنین حسگر پراکسیمیتی می تواند تشخیص دهد چیزی که بر روی گوشی شما بوده، اکنون نیست. وجود ۶ حسگر گوناگون، وجود ۶ صدای مختلف، امکان تغییر مدت زنگ دزدگیر، امکان تعیین حساسیت حسگرها و امکان ایجاد تاخیر یا توقف زنگ خطر با باز کردن قفل گوشی، از دیگر ویژگی های برنامه است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

با ADWLauncher EX فراتر از افزایش سرعت دسکتاپ اندروید خود باشید. یک نرم افزار جایگزینی با قابلیت تنظیم بسیار بر روی صفحه اصلی اندروید خود داشته باشید. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار این است که تقریباً تمام تنظیمات در دست شما است و می توانید محیط دسکتاپ خود را کاملاً سفارشی کنید. این نرم افزار محیط دسکتاپ شما را کاملاً تغییر می دهد و حالت ۳ بعدی زیبایی به آن می دهد. بیش از هزاران پوسته مختلف برای این نرم افزار وجود دارد. طبیعی است که نرم افزار اندروید زمانی که شما کلید HOME دستگاه Android خود را فشار دهید اجرا خواهد شد. این چیزی است که معمولا افراد به عنوان “دسکتاپ اندروید” خود می دانند. اما ADW چه چیزی را متفاوت می سازد؟



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

photo-recovery


عکسهایتان پاک شده؟ناراحت هستید؟

دیگر نگران نباشید . شما فقط با دانلود نرم افزار Wondershare Photo Recovery ، میتوانید تمامی عکسهای از دست رفته خود را بازگردانی کنید و از دیدن خاطراتتان لذت ببرید.

نرم افزار فوق با سرعت بالا و تنها در سه مرحله اساسی دیسک یا همان درایو انتخابی را شروع به اسکن کرده و پس از یک اسکن سریع کلیه فایل های چند رسانه ای و جند فرمت رایج دیگر را بازیابی خواهد کرد.



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

Express Talk


آیا همیشه دوست داشتید که از سیستم خود به دوستان خود تلفن بزنید ؟آن هم به صورت رایگان؟ دیگر این یک آرزو نیست بلکه تبدیل به یک خاطره میشود .



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

 

| نسخه اورجینال ۳۲ و ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad