Sianor group گروه سيانور

Excel


مجموعه آفیس ، شامل نرم افزارهای کاربردی مانند اکسل ، پاورپوینت و… است. برخی از کاربران به این نرم افزارها واقعا نیاز دارند ولی کار با آنها را بلد نیستند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم این بار برای شما کاربران عزیز مستردانلود ، کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار Excel را آماده دانلود کنیم. شما میتوانید با دانلود کتاب الکترونیکی و خواندن آن به راحتی از نرم افزار اکسل استفاده کنید و لذت ببرید.



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Security Certified Network Professional – این درس های حرفه ای شما را با راه های حرفه ای امنیت شبکه آشنا می کنند . تاکتیک ها و استراتژی های به روز برای مقابله با انواع تهدیدات به روز و جدید که برای اخذ گواهینامه SCNP ضروری هستند . این مهارت ها شامل رمزگذاری کامپیوترهای لینوکس ، ایجاد یک سیاست امنیتی ،‌ تکنیک های هک ،‌ امنیت در اینترنت و شبکه جهانی وب ، تجزیه و تحلیل خطر و سایر آموزش های حرفه ای در این زمینه می باشند که در قالب ۳ دی وی دی به همراه فایل های صوتی و تصویری آماده شده اند که زبان تمامی آن ها انگلیسی می باشد .

 

| 3 دی وی دی ، دانلود به صورت جداگانه |

SCNP آموزش حرفه اي امنيت شبكه Security Certified Network Professional

 

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

CorelDRAW Essential Training – کورل‌دراو یک نرم‌افزار ویرایشگر گرافیکی بُرداری است، که بدست بنگاه کورل در شهر اتاوای کانادا ساخته و بازاریابی شد. همچنین کورل‌دراو نام «مجموعهٔ گرافیکی کورل» است. آخرین نگارش آن که X6 نام دارد (در اصل نگارش ۱۶)، در مارس سال ۲۰۱۲ میلادی پخش شد. برای شما علاقه مندان به این نرم افزار ، جدیدترین ویدئوهای آموزشی منتشر شده از شرکت معروف Lynda را آماده کرده ایم که آموزش های اساسی و پایه این برنامه را به شما نمایش می دهند.

 

CorelDRAW Essential Training دانلود آموزش نرم افزار كورل دراو CorelDRAW Essential Training

 



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

ین پک شامل ۲ ویدئوی آموزشی می باشد که در این فیلم ها ، Bob Harper حرکاتی ساده و مفید برای جریان بهتر خون در بدن را به شما آموزش میدهد . بیشترین تمرکز برروی قلب است . برای یادگیری حرکات نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارید . تمام حرکات شامل ساده ترین حرکات ورزشی هستند که باعث کشش عضلات می شوند و می بایست بدون وقفه انجام شوند تا بیشترین تاثیر را بگذارند . باب هارپر یکی از شخصیت های پرشور است که در هنگام تمرین دادن ، انگیزه دادن را مهم ترین کار برای موفقیت می داند . فرمت این ویدئوها AVI بوده و زبان آن ها نیز انگلیسی می باشد .

 

Bob Harper Inside Out Method
آموزش حركات مفيد براي گردش خون Inside Out Method: Body Rev Cardio
Conditioning

 



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

||دانلود Haganah F.I.G.H.T Street Attacks با لینک مستقیم و پرسرعت از سرور اختصاصی سایت||

|| ۲۸ قسمت ||

نام لاتین: Haganah F.I.G.H.T Series

کیفیت: ۷۲۰P – عالی

فرمت: AVI

حجم: ۵۵۰ MB

تاریخ انتشار : ۲۰۱۰

زبان : انگلیسی

زیرنویس : ندارد

اسکرین شات : دارد

قسمت: Street Attacks (آموزش دفاع از خود در دعوا های خیابانی)

توضیحات: اصلا مهم نیست که آن ها مجهز هستن ، بزرگتر از شما هستن و یا مهارت بیشتری دارند ! این شعاری است که نیروهای امنیتی به پلیس های ویژه خود تلقین می کنند . آن ها توسط آموزش هایی سربازانی فوق حرفه ای را از اشخاص معمول شهری بوجود می آورند. شما در این مجموعه بی نظیر یاد می گیرید تا چگونه از خود در برار حمله دیگران دفاع کنید و به نوعی دفاع شخصی را فرا بگیرید و …



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad
دانلود سری کامل فیلم آموزشی لذت نقاشی اثر استاد باب راس The Joy of Painting Full Season
فیلم آموزشی لذت نقاشی به صورت کامل در 31 فصل اثر استاد Bob Ross

افتخار داریم برای اولین بار در ایران، تمام 31 فصل از فیلم آموزشی لذت نقاشی با حجم تقریبی 75 گیگابایت را، به صورت رایگان به شما عزیزان تقدیم نماییم.



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

رمزنگاری RSA 

در تمام الگوریتمهای رمزنگاری با کلید متقارن، فرستنده  و گیرنده پیام باید کلید رمز را بدانند. وقتی فرستنده پیام از کلیدی یکتا و سری برای رمزنگاری استفاده می کند و گیرندگان پیام از همان کلید برای رمزگشایی بهره می برند، افشای کلید رمز از طریق یکی از گیرندکان پیام ،امنیت همه را به خطر می اندازد.در چنینی وضعیتی فرستنده مجبور خواهد بود با یکایک گیرندگان بطور مجزا بر سر یک کلید سری متقارن توافق کند تا هر یک گیرنده کلید مخصوص خود را داشته و افشای آن در امنیت دیگران خللی ایجاد نکند.در این حالت فرستنده پیام باید به تعداد گیرندگان خود کلید تعریف کرده و از آنها نگهداری کند. تعریف مثلا دهها هزار کلید متقارن برای کاربران و ذخیره و بازیابی مطمئن آنها به نوبه خود مشکل بزرگی است.



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

نام کتاب

: آموزش زبان HTML


نویسنده

: مصطفی نوروزی


تعداد صفحات

: 47


فرمت کتاب

: PDF


زبان کتاب

: فارسی



توضیحات

:


تمام صفحات وب با نوعی از HTML ساخته می شوند. لذا برای ایجاد وب سایت های پیشرفته یادگیری HTML ضروری می باشد. در این کتاب آموزشی سعی شده است که با به کارگیری مثال های مختلف و دوری از هر گونه اضافه گویی در سریعترین زمان ممکن توانایی بکارگیری زبان HTML بدون نیاز به برنامه ای کمکی در شما ایجاد گردد.



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

 

مجموعه بی نظیر فتوشاپ - مهارت آکادمیک برای دریافت مدرک از NAPP
National Association of Photoshop Professionals

 

مجموعه ای که امروز  برای شما آماده نموده ایم، شامل تمرینات روزانه برای یادگیری فتوشاپ است. نکاتی در این مجموعه نهفته است که مختص به هیچ نوع کاربر خاصی نمی شود. اینها نکاتی هستند که شما چه به عنوان یک گرافیست حرفه ای و چه به عنوان یک کاربر تفننی، باید بدانید. در این مجموعه نکاتی را آموزش می بینید که تا به حال از آنها قافل بوده اید و با دانستن آنها به مهارتی فراتر از ذهن خود دست پیدا می کنید.

این مجموعه آموزشی توسط کمپانی NAPP تولید شده است. این شرکت با توجه به تخصص خود در زمینه نرم افزارهای گرافیکی و خصوصا Photoshop، سعی در گرد آوری بهترین ها برای آموزش مهارت های گرافیکی و سواد بصری لازم در استفاده از فتوشاپ است. بنابراین توصیه ما به شما استفاده کننده های فتوشاپ، استفاده از این مجموعه به عنوان معلم خصوصیتان است.

مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی، برای شناخت صحیح ابزارها و بهترین روش ها برای تولید محتوای گرافیکی.



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

 

مجموعه آموزش تکنیک ها، ترفندها و فنون عکاسی

جلوه های ویژه و فنون حرفه ای برای عکاسی های الهام بخش، نام مجموعه ای است که اینبار  برای شما آماده نموده ایم . این مجموعه راهنمایی برای ثبت تصاویری است که هیچ کس باور نخواهد کرد. این مجموعه راهنمای بی نظیر الگویی را پیش پای شما می گذارد تا خطوط و مرز ها را بشکنید و از یک عکاس معمولی، به یک عکاس خلاق و ایده پرداز مبدل شوید. شما یاد میگیرید که نیازی به استفاده از فتوشاپ نیست و بدون نیاز به هیچ ابزار کمکی و فقط با قوه ذهن و دید صحیح می توانید برترین و ماندگار ترین آثار را با دوربین خود به تصویر بکشید.

 

عناوینی که در طول این مجموعه خواهید دید عبارتند از:

 

- طریقه ثبت عکسهایی مفهومی، به نحوی که به نظر می آید شما ساعت ها را پای فتوشاپ صرف کرده اید تا این عکس ها را درست کنید در صورتی که کاملا تصاویری واقعی هستند.

- چگونه از قلم های لیزری و فلش ها و دیگر ابزارهایی که در منزل دارید، جلوه های نوری ویژه بسازید، تنها با استفاده از یک دوربین معمولی

- چه تنظیماتی می توانید بر روی دوربین خود ایجاد کنید تا تصاویری ثبت کنید که با دوربین های فوق العاده گران قیمت هم ممکن نیست.

- استفاده از نور مادون قرمز برای گرفتن عکس های هنری و جلوه های ویژه

- ثبت تصاویر از مناظر با HDR

- ثبت تصاویر 360 درجه

- خلق فیلتر pseudo به کمک یک دوربین معمولی و استفاده از نور

- چگونه "مرد نامرئی" را در تصاویر خود قرار دهید.

- عکس برداری از ستارگان

- ترفند های استفاده از فلش

- ترفند های استفاده از فیلترها

- و بسیاری دیگر از عناوین



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

کتاب Focus On IELTS از انتشارات LongMan به همراه تمرینات صوتی
Focus On IELTS New Edition - Student Book, Teacher's Book, Voices

با توجه بسیار زیاد بر روی مساله تدریس زبان بصورت آکادمیک، انتشارات Longman بی شک یکی از پرطرفدارترین و موفق ترین سازمان ها در تولید محتوای آموزشی زبان انگلیسی است. در کتابی که برای شما بر روی سایت قرار داده است، دانش آموزان برای آزمون IELTS آماده می شوند. علاوه بر آمادگی برای آزمون، به دلیل نگاه صحیح به آزمون، و نه صرف گذراندن مراحل آن، این کتاب شما را با واقعیات مکالمه در یک محیط آکادمیک آشنا می کند. برای آندسته از عزیزانی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند و یا برای تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان برنامه ریزی نموده اند، خواندن این کتاب و حل تمارین و نیز گوش دادن به مجموعه صوتی آن خالی از لطف نیست.
از عناوین مهمی که در نسخه جدید این کتاب به چشم می خورد، بحث به چالش کشیدن دانش آموز در حل تمارین و درک مطلب است، که شما را وادار می کند که با دید علمی و منطقی پاسخ ها را تشخیص دهید و از توانایی های خود در بالاترین حد خود برای ساخت جملات جدید استفاده کنید.
بخش Academic Vocabulary مجموعه ای از لغات پر کاربرد را در همه زمینه ها برای شما فراهم کرده است که به صورت تدریجی و با متد استفاده و یادگیری به شما می آموزد.
در برخی از تمارین با عنوان Language Bank توانایی شما برای به خاطر آوردن نکات گرامری و لغات جدید به کار گرفته می شود.
مجموعه ای از تمارین نگارش، شما را برای نوشتن و گذراندن بخش Writing در امتحان آیلتس آکادمیک آماده می کند.


ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

برای کسانی که نت بوک دارند و یا dvd درایوشون خراب شده و یا به هر حال نیاز به نصب ویندوز از راه های غیر از استفاده از dvd درایو دارند،نصب ویندوز از طریق cool disk یا حافظه ی فلش،ساده ترین و کار آمدترین نوع نصب هست.
برای این کار ما نیاز به dvd ویندوز سون و یا Windows 7 ISO داریم به همراه یک فلش حداقل ۴GB خالی داریم.در صورتی که از iso استفاده می کنید باید نرم افزار MagicDisc هم داشته باشید.در صورتی که از ویندوز xp استفاده می کنید نیاز به نرم افزار MBRWIZ دارید(چون Diskpart utility در ویندوز XP درایو USB drive را به عنوان یک دیسک نمی شناسد و با این نرم افزار می توانیم یک bootable USB drive بسازیم)
این آموزش ۱۰۰ درصد کار می کند وتوسط خودم تست شده و هر گونه مشکل را در قسمت نظرات اعلام کنید.



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

پی اچ پی، مای اسکیوال و جاوا اسکریپت را با یک کتاب آموزش قدم به قدم زبان اصلی از سایت نرم افزاری دانلود رایگان منتشر شده است مرور کنید. اگر شما به زبان برنامه نویسی پی اچ پی مسلط هستید و با آن آشنایی کامل دارید این کتاب می توانید شما را در ساخت وبسایت های تعاملی (اینتراکتیو) راهنمایی کند.
شما با مطالعه این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از PHP, MySQL, javascript وب سایت های پاسخ گو را ایجاد کنید. سطح آموزشی در این کتاب به این صورت است که فرض شده است که خواننده هیچ گونه اطلاع قبلی از برنامه نویسی تحت وب و دیگر برنامه نویسی ها ندارد و خواننده را یک آماتور در نظر گرفته است.
شما خواهید فهمید که چگونه به صورت حرفه ای پی اچ پی و مای اسکیوال را ترکیب کنید. این کتاب آموزش های خود را به صورت ساده به خوانندگاه عرضه داشته است تا بتوانند به آسانی سایت های مدرن با داده های پویا و کاربر پسند را ایجاد کنند. این ایبوک در فرمت پی دی اف و در 528 صفحه آماده شده است.

Learning PHP, MySQL, javascript eBook - دانلود کتاب آموزش برنامه
نویسی تحت وب



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad
پسورد : www.parmis-group.com

حجم فایل: 2.136 کیلو بایت

نظر یادتون نره!

شما می توانید با دانلود این کتاب آموزشی ویندوز XP را بصورت شبکه و اتوماتیک یاد گرفته و نصب کنید.
 



ارسال توسط sajad

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد