Sianor group گروه سيانور
ارسال توسط sajad

بازی فوتبال منجر ۲۰۱۳ هم منتشر شد این بازی از بازی های پرفروش کمپانی SEGA است نسخه قبلی از این بازی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های این شرکت بود که امروز آخرین نسخه آن به بازار آمد این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال آن هستند .شما در بازی فوتبال منجر فوتبال بازی نمی کنید بلکه مدیریت و هدایت بازیکنان برای پیروزی در بازی ها را دارید و برای بدست آوردن جام ها شما باید مدیریت کامل و هوش بالایی برای هدایت بازیکنانتان داشته باشید .

 

Football Manager 2013-SKIDROW | 2.4 GB

 

footballmanager2013 دانلود بازی Football Manager 2013 برای PC

 



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Assassins Creed III XBOX360-COMPLEX

 

Assassins.Creed.III دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 6 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Iran - Korea


این بازی فوتبال در روز سه شنبه مورخ ۲۵ مهرماه ۱۳۹۱ بود و به برد تیم ایران منتهی شد. جواد نکونام در این بازی ۱ گل به تیم حریف خود ( کره جنوبی ) زد و حریف خود را مغلوب کرد. ما به افتخار برد تیم ایران ، کلیپ گل زدن ایران را آماده دانلود کرده ایم. امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

bad piggies

این بازی بسیار متفاوت تر از نرم افزار بازی Angry Birds است . این بار به جای نابود سازی خوکها توسط پرندگان خشمگین ، شما باید در نقش یک خوک نقش بازی کنید . این بار باید از تخم هایی که از پرندگان دزدیده اید ، محافظت کنید و با وسایل و ابزاری که در اختیار دارید ، ماشین و لوازم حمل و نقل بسازید تا خوک های تنبل و خبیث را جابه جا کنید. این بازی تجربه ای متفاوت از بازی های کامپیوتری است.



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

F1 2012 قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد که در ادامه می توانید نسخه FLT این بازی را از سایت گروه پارمیس دریافت نمایید .

 

f1 12 دانلود بازی F1 2012 برای PC

 



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت گروه پارمیس، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

 



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Uprising44 The Silent Shadows یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصربفرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Uprising44 The Silent Shadows دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

 



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 24 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Angry_Birds_Space

این بار برای شما کاربران عزیز، بازی جدید و جذاب Angry Birds Space v1.3.0  برای کامپیوتر را آماده دانلود کرده ایم.

این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت نسبت به ورژن قبلی خود و پرنده های جدید در فضا است .



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Closure یک بازی پازل و فکری می باشد که شما را به دنیایی تیره و تاریک می برد که تمام محیط اطراف شما بر پایه ی نور می باشند . شخصیت اصلی بازی یک عنکبوت عجیب و غریب است که برای گذراندان مراحل می بایست به دنبال نور باشید . در بازی سه شخصیت دیگر نیز وجود دارند که یک کارگر کارخانه با کلاهی گنبدی شکل ، یک دختر و یک شخصیت مخفی و مرموز می باشد که هریک داستانی متفاوت دارند . دنیای بازی متشکل از مکان های ترسناکی همچون یک کارخانه قدیمی ،‌ جنگل تیره ، کارناوال و … است که هریک چالشی جدید را برای شما به وجود خواهند آورد ! در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید .

 

Closure دانلود بازي فكري Closure براي PC

 



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Tekken Tag Tournament 2 – زمانی عناوینی مانند Mortal Kombat و Street Fighter II به عنوان سلاطین بازی های مبارزه ای شناخته می شدند و زمانی هم سری Tekken به این جایگاه دست پیدا کردند. اما در این نسل بازی Street Fighter IV سلطان بی رقیب این سبک بود و حتی نسخه جدید سری Mortal Kombat نیز نتوانست با تمام نقاط قوتش به این بازی برسد. Street Fighter IV آنقدر خوب بود که توانست تمام رقیبانش را Knock Out کند! اما این سبک هم مانند سبک های دیگر نیاز به تغییر و اضافه شدن المان های جدید دارد تا بازیکنان بتوانند چیزهای جالب تری را در این سبک از بازی ها تجربه کنند.در این بین، دو بازی Street Fighter X Tekken و BlazBlue ترکیب خوب و هیجان انگیزی از مدهای مختلف را در بازی های مبارزه ای به ارمغان آوردند. اما اکنون بازی Tekken Tag Tournament 2 نیز می خواهد با نوآوری های جدیدش در سبک مبارزه ای نوآوری هایی داشته باشد و حتی بتواند بازیکننان جدیدتری را با این سبک آشنا کند. حتی حالت بازی به شکلی است که روند هیجان انگیز و سرگرم کننده تری را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. در TTT2 کنترل کسانی را به دست می گیرید که می توانند فنون ترکیبی فوق العاده ای را اجرا کنند که شکل بازی را بسیار جالب کرده است. در این بازی می توانید با استفاده از زمان بندی درست، مبارزه های جالبی را تجربه کنید که در آن ضربات خارق العاده ای را مشاهده می کنید.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Tekken Tag Tournament 2 دانلود بازي Tekken Tag Tournament 2 براي XBOX360



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

داستان بازی I Am Alive در شهر شیکاگو آمریکا اتفاق می افتد؛ شیکاگویی که با آنچه در فیلم ها و بازی های دیگر (مانند Driver 2) دیده اید بسیار تفاوت دارد. در اینجا شیکاگو در اثر یک زمین لرزه بسیار مهیب تخریب شده و تمام راه های ارتباطی این شهر با سایر نقاط قطع شده و این در حالی است که مناطق و شهر های اطراف با بحرانی دیگر به نام کم آبی مواجه اند .به نظر می رسد که اتمسفر سنگینی بر بازی حاکم باشد و طراحان در بیشتر بازی می خواهند حس ترس و تنهایی و سکوت را به بازیکن منتقل کنند.بعد از این زلزله ۱۰٫۳ ریشتری که در شیکاگو آمده، تیم های نجات نتوانسته اند بسیاری از آسیب دیده ها را نجات دهند و میلیون ها نفر در زیر آوار جان باخته اند. قهرمان اصلی بازی شخصی معمولی و از طبقه متوسط جامعه به نام “آدام کولینس” است که در اثر این زلزله دوست دخترش را گم کرده و می خواهد برای نجات جان او شیکاگوی خراب شده را زیر و رو کند؛ اما غافل از این که در این راه جان خودش به خطر می افتد.

 

I AM ALIVE دانلود بازي I Am Alive براي PC

 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Mass Effect 3 سومین قسمت از سری بازی های Mass Effect که هرساله EA با انتشار نسخه ای جدید از این بازی ،‌ قدرت خود را ثابت می کند . یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است. در نسخه‌های گذشته با وجود گستردگی امکانات کلاس‌های مختلف و سیستم ارتقاء آنها، در نهایت هم سیستم نقش‌آفرینی بازی اقیانوسی بود به عمق پنج متر و بدون هیچ چالشی، خطی و مستقیم ادامه پیدا می‌کرد و در نقطه‌ای به اوج خود می رسید. تنها چالش انتخاب قدرت مورد نظر و ارتقاء آن بود. اما درخت نقش‌آفرینی مس افکت ۳ به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود. مثلا برای کلاس سرباز، مهمات آتش‌زا را می‌توان در جهات مختلفی ارتقاء داد، یکی باعث افزایش قدرت آن می‌شود، یکی باعث می‌شود دشمنان پس از تیر خوردن بترسند و کنترل خودشان را از دست بدهند، یکی باعث می شود بقیه اعضای تیم هم از این ویژگی استفاده کنند و دیگری باعث افزایش ظرفیت مهمات اسلحه می شود. برای مطالعه نقد کامل بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

| نسخه نهایی RELOADED ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box به پست اضافه شد |

| DLC جدید بازی به نام Extended Cut DLC با حجم ۱٫۸ گیگابایت به پست افزوده شد |

| جدیدترین DLC رسمی بازی با عنوان Leviathan و حجم ۱٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

Mass Effect 3 دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

sleeping dogs pc cover small دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

 



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Rigonauts S2


بازی Rigonauts یک بازی جدید میباشد که این بار برای کامپیوتر عرضه شده . در این بازی شما می بایست با استفاده از Engient ها ، سازه های مقاومی بسازید تا با دشمنان عجیب خود به مبارزه بپردازید .

 



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 !

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازی Max Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

 Max Payne 3 بازی مکس پین پس از سالها دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید ... و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1 & 2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱& 2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Inversion عنوان یک بازی سوم شخص و شوتر برای PC می باشد که داستان بازی در آینده ای رخ می‌دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن‌ها بسیار پیشرفته تر از انسان‌ها است. آن‌ها دارای سلاح‌هایی هستند که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح‌ها به راحتی سیستم‌های دفاعی انسان‌ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن‌ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت‌های شهر را تغییر دهند و سیستمی‌را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می‌شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن‌ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می‌خواهند با حمله بیگانه‌ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می‌کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

inversion دانلود بازي Inversion براي PC



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

پچ جدید بازی Pes 2012 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۲ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۰ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

| آپدیت ۳٫۰۱ به پست اضافه شد |

 

pes2012 2nd demo cover دانلود
پچ جديد بازي Pes 2012 با عنوان PESEdit 2012 Patch 3.0

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

همیشه حل‌نمودن پازل‌ها یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ایم. پازل نارنجی برنامه‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا درون رایانه خود به بازی کردن مشغول شوید. پازل نارنجی می‌تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد. کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می‌باشد.

 

Orange
Puzzle



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

 دانلود رایگان بازی زیبای Syndicate

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare

 


به همراه پوستر با رزولونش 1920x1080

نام بازی: Syndicate

پلتفورم : pc

ژانر: Shooter

تاریخ انتشار جهانی : 21 February 2012

تاریخ انتشار در آمریکا : 21 February 2012

تاریخ انتشار در اروپا : 21 February 2012

نوع  فایل : دی وی دی کامل

زبان: English

فرمت ایمیج: ISO

ناشر: Electronic Arts Inc.

مد بازی : Single player

حمایت توسط : Starbreeze AB

درجه بندی سنی : +18

قابلیت آنلاین:دارد

 

در دنیای مدرن امروزی که هر روز بیش از پیش در تاریکی های خود غرق می شود ، هیچ چیز ارزشمند نیست ، هیچ چیز،از وفاداری حرف میزنید یا احساسات ؟ در معادلات تعیین کننده ی جهان، تنها ارزش تجارت و نتیجه ی آن پول است.دیگر خبری از جنگ هایی نیست که برپایه ی شرافت انسان ها شکل می گرفت،دیگر خبری از جان دادن به خاطر ارزش ها نیست ، این جا تجارت است که تعیین می کند،جنگ دنیای مدرن تسلط بر شاهرگ های اقتصادی است.نسخه ی RETAIL بازی زیبای Syndicate هم اکنون از وبسایت میهن دانلود آماده دریافت است . توجه کنید این بازی در تاریخ 21 February 2012 انتشار جهانی یافت . در عصر طلایی بازی های رایانه ای استودیوی موفقStarbreeze AB و موسسین آنPeter Molyneux, Les Edgar پس از موفقیت شگفت انگیز شاهکاری به نامو دنباله ی آن دست به ساخت یک عنوان بسیار خاص زدند. عنوانی که هنوز هم نمی توان آن را در یکی از ژانرهای معمول جای داد. Syndicate از زاویه ی دوربین یزومتریک استفاده میکرد و شبیه به برخیRTS های موجود بود اما در عین حال عدم تکیه ی آن به مدیریت منابع و تمرکز آن بر روی بعد تاکتیکی کنترل میدان نبرد آن را به یکی از بدیع ترین عناوین ساخته شده تبدیل کرد. علاوه براین خط داستانی غنی بازی که با تم سایبر پانک خود ماجرایی مهیج و البته تاریک از نبردی بین قطب های اقتصادیدنیای مدرن را به تصویر می کشید باعث شد تا Syndiacate به یکی از برترین عناوین تاریخ تبدیل شود به طوری که به راحتی می توان آن را در کنار شاهکاری چون X-Com قرار داد. پس از عرضه ی بازی نخست و موفقیت بی نظیر آن چه در بازار و چه در نگاه منتقدین Bullfrog سال بعد اکسپنشن بازی با نام Syndicate: American Revolt را روانه یX-Com قرار داد. پس از عرضه ی بازی نخست و موفقیت بی نظیر آن چه در بازار و چه در نگاه منتقدین Bullfrog سال بعد اکسپنشن بازی با نام Syndicate: American Revolt را روانه یEA صاحب این سری و استودیوی موفق Starbreeze منتشر شد. بالاخره در سپتامبر 2011 استودیوی Starbreezeرسما اعلام کرد در حال ساخت عنوانی مبنی بر سری Syndicateاست اما نه یک استراتژی تاکتیکی بلکه یک شوتر اول شخص با المان های نقش آفرینی ، روش Reebot عناوینی چونFallout و XCOM نیزبه این بازی سرایت کرد وSyndicate جدید معرفی شد. نابر اعلام استودیو بازی علاوه بر بخش تکنفره از بخش چندنفره ی کامل و نیزتمرکز آن ها بر روی بخش تکنفره ی بازی بوده است و این بخش اصلی ترین قسمت بازی خواهد بود...

 

دانلود رایگان بازی Syndicate به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود رایگان بازی Svetlograd  v1.0قطعا نمونه ی مشابه این بازی را قبلا بازی کرده اید . نسخه ی جدید از سری بازی های Svetlograd را تحت عنوان Svetlograd  v1.0 هم اکنون برای کاربران محترم وبسایت دانلودانه آماده کرده ایم . این بازی دارای مراحل بی نظیری است . ترکیب گیم پلی بی نظیر همراه با گرافیک دیوانه کننده آن شما را به وجد می آورید .توجه داشته باشید تعدد مراحل این بازی باعث ایجاد اعتیاد در گیمر می شود . موسیقی متن این بازی نیز یکی از شاهکار های آن هست . امتیاز هایی را که از هدف قرار دادن گوی های رنگی بدست می آورید را از دست ندهید.



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

Fruit Ninja 1.6.0 Symbian^3
بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Fruit Ninja v1.6.2.10 برای اندروید

 

بعد از عرضه بسیار موفق بازی جذاب Angry Birds که در انواع سیستم های Touch از جمله گوشی ها و تبلت ها بسیار جذاب تر هم جلوه می داد و البته هنوز هم بسیاری به انجام آن مشغول هستند حالا بازی جدیدی وارد عرصه سیستم های Touch Screen شده که Fruit Ninja نام دارد. البته مدتی است که در سیستم های جدید این بازی جذاب مورد استفاده قرار می گیرد و کاربران بسیاری هستند که از انجام آن لذت می برند به همین دلیل ما هم ترجیح دادیم نسخه ای از آن را برای PC ها قرار دهیم.
موضوع این بازی فوق العاده هیجان انگیز همانطور که از نامش هم پیداست کشتن میوه هاست. کاربر باید در نقش یک نینجا با سرعت بالای خود میوه هایی که از بالای صفحه نمایش رها می شوند را به چند قسمت تقسیم کند اما نکته مهم اینجاست که وقتی کاربر کمی به پیش می رود در کنار میوه ها بمب هایی هم رها می گردد که در صورت برخورد با آن ها امتیاز منفی نصیب کاربر خواهد شد. Fruit Ninja باتوجه به موضوع جالبی که دارد می تواند ابزار هیجان را برای شما کاربران فراهم آورد ؛ از طرفی به سبب ساده بودن هیچ گونه محدودیت سنی هم ندارد. پس پیشنهاد می کنیم این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمائید.

 

قابلیت های کلیدی بازی Fruit Ninja:
- موضوع بسیار جالب و هیجان انگیز
- مراحل مختلف در طول انجام بازی
- هیجان و جذاب بودن بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- استفاده ساده بازی
- کیفیت بالا در گرافیک بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود بازی کامپیوتری Resident Evil 5


دانلود نسخه ی ریپک در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
FileSonic,RapidShare



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

بازی عصر امپراطوری دوم یكبازی كامپیوتری استراتژی کاملا واقعی از در قرون وسطی می باشد که از بازی های قدیمی با طرفداران بسیار بوده و امروز در سایت ترنج به اشتراک گذاشته شده است. این بازی در سال 2001 منتشر شد، و دومین سری از بازی عصر امپراطوری  توسط مایکروسافت منتشر شده که جنگ و آماده سازی برای کشور گشایی می باشد.
به خاطر موفقیتی که این بازی کامپیوتر داشته نسخه طلایی آن نیز منتشر گردیده است. لازم به ذکر است که این بازی توسط کارشناسان استراتژی مایکروسافت ثبت شده است. در این بازی بر رهبران افسانه ای، فاتحان و تازه کاران به جنگ، فن آوری و مبارزات اهمیت ویژه ای داده شده است.
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

پس از مدت ها انتظار و پس از انتشار 2 دموی مختلف از بازی معروف و جذاب Pro Evolution Soccer 2012 تحول فوتبال پس 2012 هم اکنون نوبت به انتشار نسخه پایانی آن رسیده است. این بازی کامپیوتر که محصول کمپانی معروف Konami است و در زمینه ارائه بازی های ورزشی توانسته جایگاه اختصاصی و خوبی را برای خود کسب کند. بازی Pro Evolution Soccer 2012 که به بازی PES 2012 معروف است را بصورت کامل و با لینکی مستقیم دانلود PES برای شما کاربران دانلود رایگان آماده کردیم.
همانطور که در نسخه قبلی یعنی PES 2011 شاهد رونمایی های جدیدی از کمپانی Konami بوده ایم در دانلود PES 2012 این نسخه گرافیک بازی کامپیوتر واقعی تر شده است و بازیکنان خود به تنهایی دارای قدرت تصمیم گیری هستند که Konami این قابلیت را هوش مصنوعی نامیده است. تاکتیک های جدید و اضافه شده در بازی و سیستم های جدید برای چینش بازیکنان از قابلیت های جدید این بازی بشمار می آید.
همچنین تمامی عیب ها از قبیل برگشت برای جلوگیری از زد حمله و و انجام حرکات خودکار برطرف شده است. بازی PES 2012 در بین همه این قابیلت ها بازی کردن بصورت آنلاین بسیار جذابتر شده است و وجود داور های جدید، توپ و لباس ها جدید، ابزارهای جدید برای ساخت بازیکن، ورزشگاه های جدید از امکانات و ویژگی های دیگر PES 2012 بشمار می آیند که براحتی میتواند کاربر را مجذوب خود کند. هم اکنون سایت بزرگ نرم افزاری دانلود بازی رایگان این بازی دانلود PES 2012 را بصورت کرک شده و پچ آماده برای شما کاربران قرار داده است.

Pro Evolution Soccer 2012 Final PES 2012 PC Game - بازی فوتبال پس
2012 تحول فوتبال



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

بازی ماشین جنگی Post Apocalyptic Mayhem که به اختصار P.A.M خوانده می شود یکی از بازی های مسابقات مرگ آور است که ما را یاد بازی ماشین جنگی پلی استیشن سونی می اندازد. بازی ماشین جنگی با ماشین های سنگین که به ابزارهای کشنده و انواع و اقسام بمب ها مجهز شده اند دارای ابزارهای بسیاری می باشند. بازی دارای قابلیت بازی چند نفره (حداکثر 6 نفر آنلاین) نیز می باشد. بازی دارای 3 زمین مسابقه است که دارای موانع پیچیده و همچنین دارای چندین راه مخفی است. بازی در پایان هر مرحله و در حین انجام آن دارای رکوردهایی است که اگر شما به آنان دست پیدا کنید که البته مهارت بالایی می خواهد به شما تا 35 مدال افتخار می دهد که مراحل و ماشین های جدید را باز می کند. از دانلود بازی لذت ببرید.

Post Apocalyptic Mayhem PC Game - بازی ماشین جنگی



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

BMW M3 Challenge بازی خارق العاده و بسیار زیبایی در سبک بازی مسابقه ای می باشد. در این بازی شما باید از میان مدل های گوناگون خودروهای بی ام و ، یکی را انتخاب کنید و با دیگران در پیست ، مسابقه بدهید. گرافیک بازی در حد بسیار بالایی قرار دارد و سعی گردیده است تا همه چیز به واقعیت شباهت داشته باشد. از دیگر ویژگی های موجود در این بازی این است که میتوانید رنگ خودروی خود را عوض کنید و آن را به شکلی دلخواه درآورید. همچنین می توانید بصورت تورنمنت به مسابقه بپردازید و در پایان هر مرحله جاده ها بصورت پیش فرض برای مسابقه آماده می شوند که این جاده ها ممکن است در شهر و یا در بیابان باشد.



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

هم اکنون در سایت بزرگ دانلود رایگان نرم افزار نسخه نهایی بازی جذاب فیفا 12 Final دانلود فیفا 2011 را برای شما کاربران آماده کردیم. بازی فیفا 12 محصول کمپانی قدرتمند و صاحب نام EA میباشد که در زمینه ارائه بازی های فوتبال، رقیب سر سخت نسخه های مختلف بازی PES از کمپانی Konami به شمار می آید. در نسخه های قبلی این بازی از تمامی لیگ های معروف و نیمه معروف در بازی استفاده کرد. سبک بازی و توپ های کاملا متفاوت و نوع آرایش بازیکنان این بازی را بازی PES کاملا متمایز میسازد.
امسال شاهد بودیم که کمپانی EA برخلاف کمپانی Konami برای ایرانی ها در FIFA 2012 ارزش قائل شده و برای قرار دادن لیگ برتر ایران در نسخه FIFA 12 نظر سنجی جهانی برگزار کرده بود که ایرانی ها بشدت از آن استقبال کردند، شاید همین اهمیت دادن و ویژگی های دیگر این بازی کاربران ایرانی را به بازی کردن FIFA 12 سوق میدهد.
همچنین در مسابقات جهانی WCG در قسمت بازی های ورزشی، از بازی دانلود FIFA 12 بعنوان بازی اصلی یاد کردند که این نشانه محبوبیت این بازی فیفا 2011 در بین کاربران است. در این نسخه گرافیگ بازی فیفا 2012 و استایل جدید بازیکنان بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. همچنین تمامی لیگ ها در این بازی دانلود FIFA 2011 حضور دارند و در این نسخه امکانات جدید بسیار به چشم میخورد طوری که کاربر میتواند آن هارا حس کند. هم اکنون شما میتوانید این بازی کامپیوتر را بصورت مستقیم از دانلود بازی رایگان دانلود فیفا 12 کنید.

FIFA 12 FIFA 2011 Final - دانلود فیفا 12 فیفا 2011



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

اکنون سایت نرم افزاری دانلود بازی رایگان نسخه جدید بازی کلاسیک سوپر ماریو که به همان بازی قارچ خور قدیمی معروف است را برای شما کاربران آماده کرده است. این بازی زیبا و محبوب ابتدا برای کنسول های میکرو ارائه شده بود اما به دلیل استقبال بالا امروز شاهد رو نمایی این بازی با نسخه های مختلف برای کنسول و پلتقورم های مختلف هستیم. روند و داستان بازی سوپر ماریو به این گونه است شما پس از عبور از شهر های مختلف و با از بین بردن موجودات خبیس به غول هر شهر میرسید که در نهایت کشتن غول های مجدد باعث میشود تا شما ماریو یا همان قارچ خور را به همسرش برسانید.
این بازی کامپیوتری که به شهر لوله ها هم معروف است میتواند ساعت ها کاربر را به بازی جذب کند. در این دانلود بازی ماریو گرافیک بالاتر و رنگ بندی متنوع و شاد میتواند مورد توجه قرارگیرد. بوسیله این بازی بازی کامپیوتر Super Mario 3 Game شما میتواند به دوران بچگی خود بازگشته و خاطرات گذاشته را با رویداد های جدیدتر در بازی سوپر ماریو در شهر لوله ها مرور کنید.

Super Mario 3 Mario Forever 5.8b 2011 PC Game - دانلود بازی ماریو
قارچ خور



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

بازی Ignite یک بازی کامپیوتر ماشین مسابقه ای بسیار هیجان انگیز با گرافیک بسیار قابل قبول با حجم نسبتا کمی است. بازی توسط شرکت namesys games توسعه داده شده و تحت steam قابلیت بازی مالتی پلیر دارد. سایت دانلود رایگان این بازی را همراه با کرک در اختیار شما قرار میدهد.

در بازی Ignite 2011 هر مرحله یک تجربه جدیدی به کاربر می دهد. بازی دارای سبک های متخلف مانند مسابقه مرحله ای, مسابقه حذفی, مسابقه در فرار, مسابقه حذف آخرین نفر یا ناک اوت کردن نفر آخر و ... است. بازی دارای یک سیستم امتیاز دهی خاص است. تاکتیک اول برخورد با موانع است که به شما امتیاز میدهد و تاکتیک دوم دریفت کردن و چرخش و پشت سر گذاشتن نفر جلویی است. با گرفتن امتیاز بالای 1000 به شما نیترو داده می شود که سرعت سرسام آوری به شما هدیه داده می شود تا از هیجان رانندگی و مسابقه از پای رایانه شخصی تان تکان نخورید. امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید.

Ignite 2011 PC Game - بازی ماشین مسابقه ای آتشین



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد