Sianor group گروه سيانور

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با این ویندوز و همچنین مشاهده لینک های دانلود نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید .

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهايي ويندوز هشت Windows 8 Professional Rtm x64/x86

 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Funny Photo Maker نرم افزاری قدرتمند ولی رایگان برای قرار دادن افکت و قاب های زیبا برای عکس ها می باشد. این نرم افزار رایگان ولی فوق العاده محصول شرکت ANVSOFT می باشد و دارای ابزارهای بسیار کاربردی جهت ویرایش عکس می باشد. این نرم افزار دارای بیش از ۱۵۰ نوع افکت و قاب برای عکس ها می باشد که میتواند عکس های شما را بسیار ساده جالب و دیدنی و تاثیر گذار تر نماید. این نرم افزار فوق العاده دارای دو مرحله می باشد. ابتدا عکس را توسط نرم افزار باز میکنید و سپس قاب و فریم و افکت مورد علاقه خودتان را و در مرحله بعدی تنها به ذخیره کردن عکس خودتان اقدام میکنید. نیازی به دانش فنی و یا فتوشاپ کار بودن نیست و بسیار ساده تمامی مراحل انجام خواهد شد. این نرم افزار دارای ۳ مدل می باشد : فریم برعکس عکس ، افکت برای عکس و تغییر چهره که مدل سوم جهت قرار دادن چهره خودتان بر روی عکس های دیگر می باشد.

 

funny photo maker افکت گذاشتن روی عکس ها با Funny Photo Maker 1.17

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Funny Photo Maker 1.17:

- دارای بیش از ۱۵۰ مدل و فریم

- افکت های گرافیکی بسیار زیبا برای زیباسازی عکس ها

- قرار دادن بسیار ساده فریم و قاب برای عکس ها

- دارای مدل قرار دادن چهره خودتان بر روی دیگر عکس ها

- پشتیبانی از فرمت های عکس BMP, JPG, PNG & GIF

- بدون نیاز به دانش فنی و فتوشاپ

- دو مرحله ، طراحی و ذخیره سازی

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

UltraSlideshow Lite نرم افزار رایگان برای ساخت اسلایدشوهای فلش می باشد که به وسیله آن میتوان با عکس و موسیقی اسلایدشوهای فلش زیبا ساخت. شرکت ANVSOFT سازنده این نرم افزار رایگان است که البته همین نرم افزار توسط شرکت نامبرده در نسخه های تجاری نیز منتشر می شود که دارای قابلیت های بیشتری است. دانلودها برای رهایی کاربران از مسائل کرکینگ ، سعی دارد نسخه های رایگان نرم افزارهای معتبر را برای دانلود قرار دهد. UltraSlideshow Lite در عین اینکه رایگان است میتواند نیازهای کاربر را برای ساخت اسلایدشوهای فلش با فرمت swf و قرار دادن آنها در وبسایت ها را رفع کند. 

با فرمت jpeg و wav به راحتی میتوان با مخلوطی از متن ها و آدرس های اینترنتی و همچنین قالب های آماده که درون نرم افزار UltraSlideshow Lite وجود دارد ، میتوان گالری های عکس فلش و اسلایدشوهای زیبا طراحی کرد. 

Ultraslideshow Lite ساخت اسلایدشو فلش با UltraSlideshow Lite 1.03



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

تاریخ آپدیت : ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۸/۴




ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Opera Logo

همانطور که میدانید ، یکی از بهترین  و سریعترین مرورگرهای اینترنت ، همین مرورگر اپرا است بطوریکه میتوان گفت تعداد زیادی از کاربران استفاده از این مرورگر را ترجیح می دهند . به همین خاطر تصمیم گرفتیم این باربرای شما کاربران عزیز گروه پارمیس ، نسخه ی جدید این مرورگر با نام    Opera Web Browser 12.01.1532 Final را آماده دانلود کرده ایم . امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

یوزرنیم و پسورد nod 32 به تاریخ (1391/05/15)

nod32



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

sms



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 !

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازی Max Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

 Max Payne 3 بازی مکس پین پس از سالها دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید ... و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1 & 2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱& 2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای احمد سعیدی با نام تحمل کن

( ترانه و آهنگ : امیر علی / تنظیم : بهروز علیاری / کارگردان : MOEIN BROS )

[موزیک
ویدئو] احمد سعیدی - تحمل کن



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام خدایا

( کیفیت اورجینال )

مازیار فلاحی
- خدایا



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی به نام زخمی …. با ۳ کیفیت

ba06abdc34d2a9f7c6988408b6248e80 دانلود آهنگ
جديد امين حبيبي به نام زخمي



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

windows xp logo آموزش نصب ويندوز xp به صورت مجازي

بسیاری از کاربران رایانه در نصب ویندوز مشکل دارند . به همین دلیل از کتدوکاو و جستجو در قسمت های مختلف ویندوز پرهیز می کنند . مسلماً برای اینکه بتوانید بر ویندوز مسلط شوید نیاز به گشت و گذار در تمامی قسمت های ویندوز دارید و ناگزیر ممکن است به ویندوز خود صدمه نیز بزنید .
در صورتی که با نصب ویندوز آشنا نباشد این کندوکاو برای شما بسیار پر دردسر و هزینه بر خواهد بود . برای همین به شما پیشنهاد می کنیم از این شبیه ساز نصب ویندوز استفاده نمایید . شما میتوانید تمامی مراحل نصب وبندوز xp را در این برنامه انجام دهید و در چند دقیقه نصب ویندوز را با تمام جزئیات فرا گیرید .




ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

deniz



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

 

Robots (2011) BRRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

Robots دانلود دوبله فارسي انيميشن روبات ها Robots 2005



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

sms



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad
آهنگ جديد و بسیار زيباي حسان به نام 1+5

( آهنگ و ميکس و مستر : MR.FUTZU )



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ تا ۴۰۰۰×۳۰۰۰ آماده شده اند .

 

Computer Desktop Wallpapers Collection مجموعه 110 والپيپر ديدني براي دسكتاپ HD Desktop Wallpapers

 

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

آهنگ فوق العاده زیبای المپیک 2012 لندن ...



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Apple-Battery-Widget


Apple Battery Widget یک نرم افزار جالب برای آندروید می باشد که با قرار گرفتن بر روی هوم اسکرین اندروید شما ،‌ میزان انرژی موجود در باتری را در قالب یک سیب به نمایش در آورد . هر چه میزان گازهایی که به سیب زده میشود بیشتر شود یعنی باتری گوشی شما رو به پایان است.



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Olympic


مدتهاست که همه جا صحبت از افتتاحیه ی المپیک ۲۰۱۲ لندن است .

در این پست سعی کرده ایم که مجموعه ای از بهترین تصاویر افتتاحیه ی المپیک را برای شما کاربران عزیز مستر دانلود جمع آوری کنیم.

المپیک امسال با پرواز جنگنده هایی بر فراز ورزشگاه شروع شد و سپس ورزشگاه به دهکده ای کوچک که مردمانش لباس محلی به تن دارند تبدیل شد و سپس در عرض چند ثانیه ورزشگاه تبدیل به یک شهر صنعتی شد.

بعد از روشن شدن مشعل المپیک در اقدامی نمادین ملکه ی انگلیس با بالگردی بر فراز ورزشگاه آمد و با چتر نجات به پایین پرید و سپس ملکه ی واقعی از در ورزشگاه وارد شد.

به گفته ی برخی رسانه ها آن شب بالغ بر ۴ میلیارد نفر این برنامه را به طور زنده و مستقیم تماشا کردند.



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

A Sane Jaleh

 

———————–

این باربرای شما کاربران عزیزمستردانلود ، فونت جدید و جذاب صانع ژاله را با فرمت TTF و حجم کم آماده دانلود کرده ایم. امیدوارم مورد توجه شما قرارگیرد.

مورد استفاده برای : گرافیست ها – تایپیست ها – طراحان سایت و وبلاگ

هم اکنون این فونت جدید را با حجم کم از مستردانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای آرتین آرام به نام عشق 17 ساله , با سه کیفیت ...

( ترانه سرا : مریم سعادت - تنظیم : ارسلان بلادی - گیتار و ویولن : آرتین آرام - مسترینگ : فرزاد صفری )
( این آهنگ یکی از تراک های آلبوم آزاد راه میباشد که به زودی از همین رسانه پخش خواهد شد )

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای آرتین آرام به نام عشق 17 ساله



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهسا ناوی به نام نوازش , با سه کیفیت ...

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهسا ناوی به نام نوازش



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام با اجازه خدا , با سه کیفیت ...

( توضیح : رضا صادقی پس از اتفاقات خبر ساز این روزها و عدم پخش قطعه اش "با اجازه خدا" در تیتراژ برنامه "ماه عسل"
در اعتراض به تهیه کنندگان این برنامه ، این قطعه را به دوستدارانش تقدیم کرد. )

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام با اجازه خدا



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مبین رضا زاده به نام توبه , با سه کیفیت ...

( آهنگ ، ترانه و تنظیم : پیمان امیدی )
( گیتار ، هامونیکا : احسان قاتعی - تیمپانی : حمید آذری )
( گیتار بیس : مهدی بذر افکن - پیانو و درامر : پیمان امیدی )

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مبین رضا زاده به نام توبه



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود گلهای بازی پرسپولیس و گهر زاگرس ۹/۵/۹۱

توپ


 

دانلود گلهای بازی + خلاصه بازی




ارسال توسط sajad

Olympic 2012 Opening Ceremony – سی امین دوره بازیهای المپیک لندن در شرایطی با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد که ملکه انگلیس در فیلمی ساختگی با هلی کوپتر شهر لندن را چرخید و زمانی که هلی کوپتر حامل وی به بالای ورزشگاه رسید، او به طور واقعی وارد ورزشگاه شد. مراسم افتتاحیه سی امین دوره بازیهای المپیک تابستانی از ساعت ۲۰:۱۲ دقیقه در ورزشگاه اصلی المپیک پارک آغاز شد و از ساعت ۲۱ با به صدا درآمدن زنگ ناقوس، المپیک رسما افتتاح شد. بردلی ویگینز، نخستین بریتانیایی که در مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس برنده شده است، با نواختن یک ناقوس، آغاز مراسم افتتاحیه را اعلام کرد.در این مراسم تاریخ انگلیس از اواخر قرن نوزدهم به تصویر کشیده شد و در فیلمی که قبلا ساخته شده بود با دعوت ملکه انگلیس به ورزشگاه وارد زندگی در قرن بیستم شد. ملکه الیزابت و همسرش شاهزاده فیلیپ در حالی در جایگاه قرار گرفتند که لحظاتی پیش از ورود آنها فیلمی پخش شد که ملکه را به همراه با شخصیت پلیسی-تخیلی جیمز باند سوار بر هلیکوپتر نشان می داد که به طرف استادیوم المپیک پرواز می کردند. همزمان، یک هلیکوپتر برفراز استادیوم المپیک پرواز کرد و دو نفر با چتر از آن پریدند که یکی از آنها لباس ملکه را پوشیده بود.

 

| به همراه دانلود در دو کیفیت متفاوت ، HD 720p و s480p|

 

London 2012 Opening Ceremony دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن London 2012 Opening Ceremony



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Room Arranger یک نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تعبیه یک اتاق، خانه یا باغ به هر روشی که خود می خواهید بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به طراحی اتاق، دفتر کار، آپارتمان یا خانه خود بپردازید. گاهی اوقات شما برای ایجاد تنوع دست به جا به کردن وسایل می زنید که بعضی از این وسایل می توانند خیلی سنگین باشند و حتی پس از جا به جایی به نظرتان در جای مناسب قرار نگرفته اند. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بدون کشیدن طرح بر روی کاغذ همه چیز را شبیه سازی کرده و وسایل را بدون هیچ مشکلی در جاهای مختلف قرار داده و مکان آن را آنالیز کنید.

 

Room Arranger ساخت حرفه ای اتاق های مجازی با Room Arranger 7.0.3.284 + قابل حمل



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

محدودسازی دسترسی به اینترنت توسط

Internet Lock 5.3.2

Internet Lock



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی مجتبی سکرت به نام توروخدا , با سه کیفیت ...

( تنظیم : مجتبی سکرت - سبک : دیس لاو )

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی مجتبی سکرت به نام توروخدا



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد رضا اسطوره و جیغ باند (سعید انصاری و مسعود) به نام بیا با هم باشیم , با سه کیفیت ...

( شعر و ملودی : سعید انصاری - تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیر عرشیا )

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد رضا اسطوره و جیغ باند (سعید انصاری و مسعود) به نام بیا با هم باشیم



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

آهنگ بسیار زیبای علی راموز به نام تو هم رد کردی دستامو , با سه کیفیت ...

( ترانه سرا : حمید فریزند - آهنگ : محسن فرحی - تنظیم : مهدی آذرسرشت - میکس و مسترینگ : محمد کلهر )

[ پخش اختصاصی از هیربـد سانگــ ]

آهنگ جدید و بسیار زیبای علی راموز به نام تو هم رد کردی دستامو



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

مجموعه ۴٠ والپپر جدید از جدیدترین جنگ افزار ها با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

40 Powerful Weapons HD Wallpapers مجموعه ٤٠ والپپر جديد از جديدترين جنگ افزار ها



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام مترو

ترانه و آهنگ : محسن چاوشی  -  تنظیم : اشکان دباغ 
  گیتار : مسعود همایونی  -  میکس و مستر : امیرجمال فر
هشتم مرداد زادروز محسن چاوشی عزیز مبارک



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

آهنگ جدید و بسیار زیبای میثم تئوس به نام آبنبات , با سه کیفیت ...

( ترانه و آهنگ : میثم تئوس - تنظیم : شاهین متولی - میکس و مسترینگ : Isaak )

آهنگ جدید و بسیار زیبای میثم تئوس به نام آبنبات



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عماد طالب زاده به همراهی سالار قاضیان به نام آخرین شب , با سه کیفیت ...

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عماد طالب زاده به همراهی سالار قاضیان به نام آخرین شب

 



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Mobile Wallpapers



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

 

تاریخ آپدیت : ۷ مرداد ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۷/۲۸



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

flag3dscreensaver



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Inversion عنوان یک بازی سوم شخص و شوتر برای PC می باشد که داستان بازی در آینده ای رخ می‌دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن‌ها بسیار پیشرفته تر از انسان‌ها است. آن‌ها دارای سلاح‌هایی هستند که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح‌ها به راحتی سیستم‌های دفاعی انسان‌ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن‌ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت‌های شهر را تغییر دهند و سیستمی‌را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می‌شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن‌ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می‌خواهند با حمله بیگانه‌ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می‌کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

inversion دانلود بازي Inversion براي PC



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad