Sianor group گروه سيانور
ارسال توسط sajad

Mobile Alarm System

Mobile Alarm System یک دزدگیر مناسب برای دستگاه شماست. اگر گوشی شما جا به جا شود، چیزی به حسگر پراکسیمیتی تلفن نزدیک و یا از آن دور شود، دستگاه از شارژر جدا و یا حتی نمایشگر روشن شود، برنامه آژیر را با صدای بسیار بلند، فعال می کند. دوربین، قابلیت شناسایی حرکت ها را دارد. همچنین حسگر پراکسیمیتی می تواند تشخیص دهد چیزی که بر روی گوشی شما بوده، اکنون نیست. وجود ۶ حسگر گوناگون، وجود ۶ صدای مختلف، امکان تغییر مدت زنگ دزدگیر، امکان تعیین حساسیت حسگرها و امکان ایجاد تاخیر یا توقف زنگ خطر با باز کردن قفل گوشی، از دیگر ویژگی های برنامه است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

با ADWLauncher EX فراتر از افزایش سرعت دسکتاپ اندروید خود باشید. یک نرم افزار جایگزینی با قابلیت تنظیم بسیار بر روی صفحه اصلی اندروید خود داشته باشید. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار این است که تقریباً تمام تنظیمات در دست شما است و می توانید محیط دسکتاپ خود را کاملاً سفارشی کنید. این نرم افزار محیط دسکتاپ شما را کاملاً تغییر می دهد و حالت ۳ بعدی زیبایی به آن می دهد. بیش از هزاران پوسته مختلف برای این نرم افزار وجود دارد. طبیعی است که نرم افزار اندروید زمانی که شما کلید HOME دستگاه Android خود را فشار دهید اجرا خواهد شد. این چیزی است که معمولا افراد به عنوان “دسکتاپ اندروید” خود می دانند. اما ADW چه چیزی را متفاوت می سازد؟



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

Viper SmartStart

شاید شما هم  برای اولین بار باشد که نرم افزاری با این کارکرد می بینید. ولی تعجب نکنید چون خودرو ها و تلفن های هوشمند هر دو به صورتی کاملا جداگانه زندگی ما را متحول کرده اند. امروز ما به گونه ای از موبایل ها و کامپیوتر ها استفاده میکنیم که حتی درون خودرو هم ما را رها نکرده اند و ما را همراهی می کنند. این نرم افزار جدید این امکان را در اختیار ما می گذارد تا به راحتی  بتوانیم به خودروی خود در هر جایی دسترسی پیدا کنیم. برای اجرای این نرم افزار ، شما به گوشی با سیستم عامل آندروید دارید.



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

شرکت Go Dev را که احتمالا می شناسید ؟ سازنده نرم افزارهای فوق العاده Go SMS و Go Contact و Go Launcher و Go Backup و …. که این بار دست به ساخت یک تسک منیجر جدید و فوق العاده زده است که دارای قابلیت های جالبی است که کمک شایانی به بهینه کار کردن و افزایش فضای خالی رم , و افزایش مدت زمان روشن ماندن و مصرف کمتر باتری  ، گوشی آندرویدی شما می کند . اولین چیزی که در این تسک منیجر نظر شما را جلب می کند محیط زیبا و دلنشین و اینترفیس حرفه ای آن است . 



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

نبض بازار یک نرم افزار فوق العاده جالب ایرانی است که توسط آن قادر هستید از آخرین قیمت کالاهای مورد نیاز خود با خبر شوید . اطلاعات این نرم افزار جالب از طریق اینترنت و با اتصال به چندین منبع معتیر و آپدیت ، بروزرسانی می شود و قیمت هایی که به شما داده می شود قیمت هایی هستند که می توانید روی آن ها حساب ویژه ای باز کنید . 



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

khabar gardi

این بار برای شما کاربران  ، نرم افزار دریافت تازه ترین خبرها را برای شما آماده دانلود کرده ایم . شما با دانلود این برنامه جدید آندروید میتوانیداز خبرهای سایت های خبری و خبرگزاری های مختلف با خبر شوید. اخبار در خبرگردی به صورت هوشمند دسته بندی می شوند و متن خبر به صورت کامل از سایت های مختلف دریافت و ذخیره می شود. پس حتما از این نرم افزار استفاده کنید.



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 12 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

gadgets


همه شما با گدجت ها و کاربرد آنها آشنایی داریم. تا امروز گدجت ها برای ویندوزهای ویستا و سون عرضه می شدند اما امروز برای شما کاربران سایت مستردانلود ، مجموعه ای از گدجت های کاربردی برای ویندوز ۸ را آماده دانلود کرده ایم. این گدجت ها همانند نرم افزار های کاربردی به شما کمک می کنند با این تفاوت که همیشه در دسترس شما هستند. پس این مجموعه را حتما دانلود و استفاده نمایید.



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 12 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali
 
Dictionary_Java_for_Mobile_[www.MihanDownload.com].jpgدیکشنری را که امروز در وب سایت گروه سیانور برایتان آماده کرده ایم قویترین و کاملترین دیکشنری ساخته شده برای گوشی های موبایل می باشد. این دیکشنری انگلیسی به فارسی با همکاری و تایید سه شرکت بزرگ Babylon, Longman و Oxford ساخته شده که از 85% کلمات انگلیسی را پشتیبانی می کند. این برنامه به صورت جاوا بوده و قابل نصب بر روی کلیه گوشی های موبایل می باشد. همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برنامه دیکشنری فارسی به انگلیسی است که از 70% کلمات فارسی پشتیبانی می کند.


ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Hey-Zombie

 



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Qtt

شما با دانلود نرم افزار Qt Bubble Level میتوانید یک تراز دقیق را در گوشی خود به همراه داشته باشید و در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.این نرم افزار برای گوشیهایی با سیستم عامل های Symbian^3 و Anna و  Belle طراحی و عرضه شده است.



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Gritsulyak Battery Bars v1.0

نرم افزار های متعددی در زمینه نمایش میزان باتری منتشر شده است . ما هم در این سایت آن ها را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بار هم میخواهیم یک نرم افزاری در این زمینه را به شما معرفی کنیم. این نرم افزار Gritsulyak Battery Bars نام دارد. کارکرد این نرم افزار بدین صورت است که میزان شارژ گوشی را به صورت میله رنگی و در ده خط برای شما نمایش میدهد. هر وقت میزان باطری از حد معینی پایینتر رفت میله ها به صورت رنگهای زرد و قرمز در می آیند. شما میتوانید این ویدجت کاربردی را بر روی گوشی های دارای سیستم عامل Symbian^3 و Anna و Belle و S60v5 نصب کنید و لذت ببرید.



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Face Lock



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Start the Rockets v1.1 – زمان آن رسیده که فیوز را بزنیم و چراغ را روشن کنیم تا وارد راهی پر از پازل های زیبا شویم. در این بازی شما باید با آتش زدن انبارهای محماتی که در اختیار دارید مراحل پازل وار را طی کنید. فراموش نکنید که عینک محافظ چشم تان را بزنید چون اینجا پر از خطرات آتش بازی هست. امیدواریم که از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

Start the Rockets بازي سرگرم كننده و كم حجم Start the Rockets v1.1



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

FIFA 2013


با دانلود بازی موبایل FIFA 2013 میتوانید یک تجربه جدیدی از فوتبال را در گوشی خود داشته باشید. شما میتوانید این بازی را بر روی گوشی های دارای سیستم عامل جاوا نصب کنید و لذت ببرید.  اندازه بازی ۳۲۰×۲۴۰ و با زبان انگلیسی میباشد.

 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

symbian


این باربرای شما کاربران عزیز بازی جدید و جذاب سیمبیان با نام  Wrath of the Titans را آماده دانلود کرده ایم.

ماجرای بازی: در بازی خشم تیتان برساووش برروی کشتی سوار می شود تا در یک ماموریت خطرناک و در عالم مردگان به برای نجات زئوس که توسط برادر خیانتکارش زندانی شده است برود.شما می توانید ماموریت خود را با نصب بازی شروع کنید تا احساس هیجان کنید و از داستان اکشن و ماجراجویی این بازی لذت ببرید.



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Chicken Invaders


سالهاست که انسان ها ، مرغ ها را اذیت میکنند. پر آنها را می کنند و آن ها را سرخ می کنند ، بدون توجه به اینکه روزی ممکن است مرغ ها به آدم ها حمله کنند و ما را اذیت کنند. در بازی  Chicken Invaders 3 جوجه های کهکشانی به زمین حمله ور می شوند تا انتقام خون اقوام خود را از انسان ها بگیرند. در این بازی اتفاقات جالبی رخ خواهد داد. شما میتوانید این بازی جدید را بر روی آندروید ۲٫۳٫۳ به بالا نصب کنید و لذت ببرید.

 



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Sonic Unlock


این بار برای شما کاربران عزیز ، نرم افزار  جدید و جذاب Sonic Unlock Free v1.00 را آماده دانلود کرده ایم. توسط این نرم افزار میتوانید با صدایی که قبلا ضبط کرده اید ، تلفن همراه خود را قفل کنید یا فقل صفحه نمایش را بازکنید. شما میتوانید این نرم افزار را بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان ۳ و Anna و Belle نصب کنید



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32


این بار برای شما کاربران عزیز مستر دانلود آنتی ویروسی قدرتمندی را برای گوشی ها و تبلت های آندرویدی شما آماده کرده ایم. نرم افزار ضد ویروس  نود۳۲ یکی از بهترین و محبوب ترین آنتی ویروس هایی است که در بین کاربران وجود دارد.اگر میخواهید که گوشی و یا تبلت آندرویدی شما از ویروسها در امان باشد میتوانید این آنتی ویروس را نصب کنید.



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

تا قبل از انتشار Sygic برای ایران، هیچ شرکت معتبر فعال در زمینه‌ی اپلیکیشن‌های مسیریابی نقشه‌ای برای ایران ایجاد ننموده بود. ولی Sygic برای اولین بار اپلیکیشن مختص مسیریابی در ایران را برای آیفون و آیپد عرضه نمود که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به راهنمای صوتی مسیر‌ها و داشتن اکثر اماکن مهم شهرهای اصلی ایران اشاره کرد. همانطور که اشاره شد این اپلیکیشن دارای دو محیط انتخابی انگلیسی و فارسی است و همچنین راهنمای صوتی مسیریابی آن نیز دارای دو صدای فارسی زن و مرد است. در کل این اپلیکیشن گزینه‌ای است مناسب برای کسانی که نیاز به مسیریابی در شهرهای گوناگون به زبان فارسی دارند.

 

 

sygic iran مسیریابی به زبان فارسی با Sygic 11.2.5.33151   آیفون و آیپد

 

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

internet download manager


همانطور که میدانید برای دانلود راحت تر و ساده تر میتوانید از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید . نرم افزارهای متفاوتی در این زمینه وجود دارند اما نرم افزار Internet Download Manager یکی از بهترین و قویترین این نرم افزارهاست. بعد از استقبال کاربران عزیز از نسخه کامپیوتر تصمیم گرفتیم این بار نسخه موبایل را آماده دانلود کنیم. شما میتوانید این نرم افزار را بر روی گوشی ها و تبلت هایی که دارای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ به بالا هستند  نصب کنید و لذت ببرید.

 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

sunsetcolours

 

این بار برای شما کاربران عزیز  تمی بسیار زیبا برای گوشی های سیمبیان آماده کرده ایم. امیدواریم که مورد پسند شما قرار گیرد.

 



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Sudo QuickLaunch v1.1.3


این نرم افزار به شما کمک می کند تا به نرم  افزارهایی که بیشترین استفاده را دارید راحت تر دسترسی پیدا کنید . دسترسی به خود برنامه به صورت مستقیم از لاک اسکرین ( برای دستگاه هایی که دکمه های سخت افزاری دارند ) امکان پذیر می باشد . شما میتوانید این نرم افزار را بر روی آندروید ۴٫۱ به بالا نصب کنید و از کار با آن لذت ببرید.

 



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

 

 

Raindrop GO Launcherex



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Ringtone



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

 

 

photo-movie-creator



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

RingTone



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد