اس ام اس عاشقانه
Sianor group گروه سيانور

از خودم بریده بودم

با تو برگشتم به دنیا


*****


بی خوابی شب هایم را به چه تعبیر کنم که شب آرامش نگاه تو را برایم

زمزمه می کند. آرام بخواب که من بی قرارم، بیدارم تا تو آرام بخوابی.


*****


اگه ما کنار هم باشیم خوشیم ،

پس خوبه از هم جدا نشیم ..... من کنار تو ، تو کنار من

 پس نگاه به هر غریبه قدغن !!!


*****


عشق را با تمام وجود فریاد بزن تا به جهانیان ثابت کنی ،

**تمام مسیر ها به سمت مشترک مورد نظر اشغال نمی باشد **


*****

 

کاش نامت را با خط بریل می نوشتند!

صدا کردنت کافی نیست

شکوه اسم تو را باید لمس کرد . . .



*****




خوب میدانم برای من کسی مثل تو نیست / خوب میدانم که روزی باز ناچارم به تو

میروم شاید دلت روزی گرفتارم شود / میروم اما گرفتارم ، گرفتارم به تو . . .



*****



با تو بر مرغان دریایی امیرم / بی تو در زندان تنهایی اسیرم

با تو در کاخ وفا ارباب عشقم / بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم . . .



*****



اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراق است ،

توده ای سلام به سمت شما در حرکت است ، ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است . . .



*****


 

شهرمن رو به زوال است تو باید باشی /

دل من زیر سوال است تو باید باشی /

فال حافظ زدم آن رند غزل خوان میگفت /

زندگی بی تو محال است تو باید باشی


*****


پیامی میزنم اینک برایت / به جبران پیام های زیادت

از آن بابت پیامی میفرستم / بدانی بنده هم هستم بیادت


*****


زنده باد آنکس که گاهی یادی از ما میکند!

از خجالت ما غریبان غرق دریا میکند!

حال ما میپرسد و از مهربانیهای خود این دل رنجور ما را عطر گلها میکند


*****


دست من کوتاه از دیدار توست ، قلب من اما همیشه یاد توست،

بهترینم هر کجا هستی بدان ، هر کجا باشم قلبم یاد توست.



*****



به اندازه چای داغ شب های امتحان دوست دارم

اما .....  اضطراب نمی گذارد

 نه گرمایت را حس کنم نه آرامشت را


*****
 

حالا وقت برای درس خوندن داریم، کووو. . .تا فردا

زمزمه های شیطانی شب امتحان !


*****
 

این روزها هیشکی درس نمیخواند ! شما چطور!؟



*****



در دشمنی دورنگی نیست .

کاش دوستان هم در موقع خود چون دشمنان بی ریا بودند .


*****

خیلی اوقات آدم از آن دسته چیزهای بد

دیگران ابراز انزجار می کند که

در خودش وجود دارد


*****

آنجا که چشمان مشتاقی برای انسانی اشک می ریزد،

زندگی به رنج کشیدنش می ارزد.


*****

برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن !

پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی.



*****
 

هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی /

آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی .


*****


هنوز هم نمیدانم اینجا چه فصلیست ، که من کال ماندم و به تو نمی رسم !


*****


چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است ،

شرم دارم که شکایت کنم از "تنهایی" .


*****


ماه من ، نماز آیات می خوانم ، وقتی گرفته ای !



*****



حوصله جمع تفریق رو ندارم یه ضرب خرابتم...


*****


تو را دوست دارم بدون این که علتش رابدانم - محبتی که علت داشته باشه

یا احترام است یا ریا.......


*****


وقتی پیام عاشقانه ات بهم میرسه خیلی خوشحال میشم ولی این

خوشحالی زیاد طول نمی کشه چون فکر اینکه کی اینو برات فرستاده

دیوونه ام میکنه!!!!!


*****


چنان عشقت به جانم آتش افروخت که تا صبح قیامت بایدم سوخت...


*****

دیوارها هم عاشق میشوند ، یادگاری ننویسید اگر قصد برگشتن ندارید...




*****
 

اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که / دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را .


*****


تقویم روزهایم شکسته و گم است ، بی تو چه فرقی میکند امروز چندم است !


*****


هر وقت دیدی نیستم بیا تعمیرگاه ، چون همیشه خرابتم !


*****


چه سخت است ، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی و

دل سپردن به قبرستان جدایی وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست ،

تا رهگذری ، بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند !


*****


یاد ما خواه بکن خواه مکن ، مختاری / لیکن ای دوست بدان کنج دلم جا داری .




*****
 

یاد سهراب بخیر،آن سپهرى که تا لحظه خاموشى گفت: تو مرا یاد کنى یا نکنى ،

من به یادت هستم. آرزویم همه سرسبزى توست!



*****



کاش میشدشوخی شوخی به چشام نگاه کنی ،

تا بفهمی جدی جدی چقد دوست دارم.



*****



گداشدن به در خانه ی دوست ، قصه ی دیدن اوست و گرنه نان شب را هرگدایی دارد!



*****



شمال ، جنوب ، شرق ، یا غرب فرقی نداره ، من تو را به هر جهت دوست دارم.


*****



بوی مهربانی میآید

کجا ایستاده ای ؟ در مسیر باد !؟




*****



خودت را از خانه تفریق کن

و با چمدانت جمع ببند

همین خیابان تو را تا آخر عمر سواری خواهد داد



*****



زنی چنین که تویی بی شک شکوه و روح دگر بخشد

به آن تصور دیرینه که دل ز معنی زن دارد



*****



نگاه می کنی و من ز شوق می میرم

همیشه بهر من ای چشم خوش خبر باشی



*****



دیروز عزراییل را دیدم
با همان کیف پستچی مآبش
پر از قبض روح
و به سراغ مشترکین می رفت
مصرف عمر من بالا رفته است
خیلی زود نوبت من می شود.



*****
 

اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت /

زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت /

دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی /

دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت


*****


تو را من یاس و سنبل هم نگفتم /

و حسنت را به بلبل هم نگفتم /

تو زیباتر ز گلها بودی و من /

به تو نازک تر از گل هم نگفتم .


*****


چقدر بغض کردم ، کنارم نبودی / هزار بار دلم خواست ببارم نبودی /

نبودی ببینی چقدر سوت و کورم / چقدر بیقرارم ، چقدر بی عبورم .
 

*****


گناه من, بزرگترین گناه من,

ای شاهزاده ی دریا چشم من

دوست داشتن تو بود،

آن گونه که کودکان دوست دارند.



*****



همه مرا به خنده های باصدا می شناسند ؛
این بالش بیچاره ،
به گریه های بی صدا
از اینجا احمق بودنت شروع میشود:وقتی میفهمی موجود دیگری را بیشتر از خودت دوست داری

*****


دل"
اتفاقی ترین اشتباه دنیاست!
بسته میشود آنجا که نباید؛
کنده میشود از جایی که نباید.

*****


یک تلنگر
هم
کافی بود
برای اینکه بشکنم،
به هر حال ممنون از مشتت...

*****


آهسته گفت : "خدا نگهدارت"
در را بست و رفت...
آدمها چه راحت ، مسئولیت خودشـان را
به گردن "خدا" می اندازند!!




*****



دلم خوش بود که یارم با وفا بود / کمی از زندگیش از آن ما بود

ولی افسوس که فکر ما غلط بود / که زنگ تفریحش احساس ما بود . . .



*****



عمر من در عشق خوبان سر رسید / موی من از عشق خوبان شد سفید

صد من چون از کبوتر خانگیست / ناز کردن بر من از دیوانگیست

من چه دارم از تو پنهانش کنم ؟ / جان تقاضا کن که قربانت کنم



*****



آشق !

از این به بعد اینگونه بنویسید ! چون همیشه سرش کلاه می رود . . .



*****



دریا همیشه از من دلگیر است

چون بزرگی دل دوستانم را به رخ او میکشم . . .




*****
 

به یادم باش که دریادم بمانی / که ما با هم رفیق بودیم زمانی

گذشته ها اگر رفت و گذشتند / ولی در قلب من باز هم همانی


*****

وداع آخرم با تو وداعم با نفس هامه / ببین نزدیکه ویرون شم رفیقم قلب تنهامه

یه دریا تو چشام دارم شبم سر ریز بارونه / بدون تو کسی جز من کنار من نمی مونه


*****

جان فدای آن که یادم میکند یاد او هر روزه شادم میکند

مهربانی های او شیرین شکر ، با مرامش کیش و ماتم میکند


*****

زندگی تکرار فرداهای ماست / میرسد روزی که فردا نیستیم

آنچه می ماند فقط نقش نکوست / نقش ها می ماند ما نیستیم.


*****

پشت دیوار کج فاصله ها پنهانیم ، معنی غربت دل را به خدا میدانیم

گرچه دوریم ز هم با همه خاطره ها ، به امید خبری تازه ز هم میمانیم.




*****
 

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد ! خاک بر سرم..!!

اگه تو اونی که دلم میخواد ، حتماً خرم..!!


*****

پیامت زیبا ، مرامت بی همتا ، دوستیمون پا برجا ، به یادتم همه جا..!


*****

یک مدیر با سابقه مدیریت با تسلط به زبان های انگلیسی و آشنایی

کامل به کامپیوتر و برنامه های فتوشاپ ، برنامه نویسی ، طراحی وب و ...

جهت کار در ساندویچی نیازمندیم..!!


*****

عدم امنیت یعنی توی یه توالت باشی که فاصله سنگ توالتش تا

در بیش از 1 متر باشه ، درش قفل نداشته باشه و به بیرون باز بشه..!!

*****

یه فرغون میره بالای ساختمون میگه : تا به من نگید پژو پایین نمیام...!!




*****



سرم را روی شانه ات بگذار
تا همه بدانند
" همه چیز "
زیر سر من است ...

*****

در آغوشم که میگیری،،،
آنقدر آرام می شوم که فراموش می کنم،،،
باید نفس بکشم!!!

*****

جزییات ِ چشم‌هایت
کلیات ِ زنده‌گی ِ من است

*****

پیش برو
تا تو را به
سردار فاتح قلبم
ملقب نمایم!

*****

هوا
خوب یا بد
فرقی نمی کند.....
به هوای "تو"
من
نفس می کشم هنوز



*****



مرا هیچ چیز عذاب نمی دهد، جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم

ندانسته آلوده شدم، نشناخته وابسته شدم، و نخواسته رانده شدم



*****



عمری خیال بستم یار آشناییت را / آخر به خاک بردم داغ جداییت را . . .



*****


چه خوش خیال است ، فاصله را میگویم ، به خیالش تو را از من دور کرده

نمیداند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من . . .



*****



جایی وجود داره به نام “ســــــــــــیم آخر”

من دقیقا همون جام!

بزنم بهش یا نه . . . !؟



*****



استعداد عجیبی در شکستن داری ، قلب ، غرور ، پیمان

استعداد عجیبی در نشستن دارم ، به پای تو ، به امید تو ، در انتظار تو . . .



*****
****
***
**
*


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad