آلبوم جدید و بسیار زیبای مهدی احمدوند به نام خونه غرور
Sianor group گروه سيانور

آلبوم جدید و بسیار زیبای مهدی احمدوند به نام خونه غرور

ترانه : مهدی احمدوند و شهرام جلیلی / آهنگ : مهدی احمدوند و سامان جلیلی/  تنظیم : مهدی احمدوند و حمید مرادی / میکس و مسترینگ : مهدی احمدوند و حمید مرادی / نوازندگان : مهدی احمدوند، پیام طونی و کیان دارات / همخوان آهنگ دوست دارم : سامان جلیلی

<< با دو کیفیت متفاوت >>

 



<< دانلود آلبوم بصورت یکجا >>

 

نام فایل

کیفیت

لینک مستقیم

مهدی احمدوند - خونه غرور

320

دانلود 

مهدی احمدوند - خونه غرور

128

دانلود 


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

 01 - دوست دارم

 02 - صاف و ساده

 03 - دلواپسی

 04 - خونه غرور

 05 - یار من

 06 - بن بست

 07 - بی معرفت

 08 - بی خیال

 09 - دل من

 10 - خیال بی کسی

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

 01 - دوست دارم

 02 - صاف و ساده

 03 - دلواپسی

 04 - خونه غرور

 05 - یار من

 06 - بن بست

 07 - بی معرفت

 08 - بی خیال

 09 - دل من

 10 - خیال بی کسی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاريخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad