دانلود کتاب جوک و اس ام اس دنیز نسخه جاوا
Sianor group گروه سيانور

deniz

 

بنا به درخواست شما عزیزان ، این بار نسخه ی جدید کتاب جوک و اس ام اس دنیز را آماده دانلود کرده ایم. شما میتوانید این کتاب را بر روی گوشی های دارای سیستم عامل جاوا نصب کنید و نهایت استفاده را ببرید . این کتاب شامل ۶ فصل و ۲۱ بخش می باشد که به شرح زیر است :

فصل ۱  شامل :

پیامک های سرکاری

فصل ۲ شامل :

جک و طنز در ۷ بخش
فصل ۳ شامل :

پیامک عاشقانه در ۳ بخش
فصل ۴ شامل :

پیامک های دلتنگی و تنهایی
فصل ۵ شامل :

پیامک فلسفی
فصل ۶ شامل :

پیامک های مناسبتی در ۷ بخش

 

 

 

 

| دانلود|

| حجم فایل :۶۷۲ کیلوبایت|

| رمز فایل : www.masterdl.com |


نظرات شما عزیزان:

پیمان
ساعت15:54---3 مهر 1391
عالی بود مرســـــــــــــــــــــــــــ ــــــــی

سعید
ساعت16:31---9 شهريور 1391
عالی بود دمت گـــــــــــــــــــــــرم رفیق

رضا
ساعت22:54---24 مرداد 1391
من چند روز پیش این کتاب را دانلود کرده بودم فکر نمیکردم انقدر کتاب جالب و خوبی باشه معلومه روش زحمت کشیده شده و براش کار شده برای همین امروز که دوباره اومدم اینجا گفتم یه تشکری هم بکنم واقعا ممنون زحمت کشیدید

محمد
ساعت19:02---23 مرداد 1391
کتاب خوبی بود ممنون

علی
ساعت22:41---21 مرداد 1391
دمت گرم حرف نداشت

مینا
ساعت21:34---19 مرداد 1391
سلام
من همین الان این کتاب را دانلود و نسب کردم البته تا حالا از این کتاب استفاده نکرده بودم ولی واقعا یه کتاب کامل و بی نظیریه اس ام اس هاش هم خیلی خوبه ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاريخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad