Sianor group گروه سيانور

textaloud


شاید شما هم به دنبال یک نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار باشید ولی تا الان هرچه دنبال این نرم افزار گشته اید ، موفق به پیداشدن آن نشده اید و این نرم افزار به آرزو برای شما تبدیل شده است. ما این آرزو را برای شما برآورده کرده ایم. این بار شما میتوانید با دانلود نرم افزار NextUp TextAloud 3.0.48 به راحتی اسناد MS Word ، ایمیل ها ، صفحات وب و فایل های PDF به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کنید. شما بدین طریق می توانید متن های خود را به فایل صوتی تبدیل کنید و در دستگاه هایی مانند iPod ، iPhone و غیره به آنها گوش فرا دهید.



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

DreamLight


نرم افزار  DreamLight Photo Editor نرم افزار کاربردی است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید تصاویر خود را به صورت رویایی در آورید و سالهای سال از دیدن عکسهای خود لذت ببرید.



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

آهنگ جديد و بسیار زيباي علي رهبري به نام ترانه محبت ... با 3 کیفیت
( ترانه : محمد عظيمي ، شعر و ملودي : پازل باند )



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده October 2012 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 October 2012

 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

و سرانجام انتظارها به پایان رسید ...
برترین و جنجالی ترین آلبوم سال منتشر شد !!!

آلبوم جدید ، فوق العاده زیبا و جنجالي محسن یگانه به نام حباب ... با 3 کیفیت

( تنظیم : مهران عباسی ،  علی ثابت ، شهاب اکبری ، آرین بهاری ، علی رهبری )
( میکس و مستر : مهران عباسی ، ایمان حجت ، آرش پاکزاد )
( ترانه سرا و آهنگساز تمامی قطعات : محسن یگانه )
( برای حمایت از صاحب اثر این آلبوم را از فروشگاه های فرهنگی هنري سراسر کشور تهیه نمایید )

 



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Aurora3D DesignBox نرم افزاری کاربردی جهت طراحی و ویرایش عکس ها و خلق طرح های جدید گرافیکی می باشد. این نرم افزار به طور واقع جعبه طراحی است و امکانات زیادی را در خود جای داده است! ابزارهای زیادی جهت ویرایش و طراحی نرم افزار جهت ایجاد طرح های گرافیکی و همچنین ویرایش عکس ها وجود دارد. ایجاد طرح های گرافیکی و ویرایش عکس ها و قرار دادن افکت روی آنها و همچنین تنظیم رنگ و ایجاد فایل های انیمیشن از قابلیت های جزئی نرم افزار محسوب می شوند. در ابتدا میتوانید با تنظیم کنتراست ، روشنایی ، اشباع و وضوح عکس خود را بهتر جلوه دهید ، سپس با تنظیم رنگ و تنظیم rgb مرحله بعدی را طی کنید. وجود فیلترهای نظیر Blur, Soften, Gaussian Blur, Sharpen, Edge, Emboss, Erode, Contour, Jitter, Flip, Mirror, Negative و Gray Scale میتواند تصاویر را زیباتر کند. در کنار این امکانات ، نرم افزار دارای ابزاری جهت خلق آثار و طراحی است. ابزارهایی جهت پدید اوردن نقوش و رسم اشکال مختلف و رنگ آمیزی انها که همانند paint ویندوز می باشد. قابلیت بعدی تغییر فرمت عکس ها در کنار برش و چرخش و تغییر سایز و یا قرار دادن واترمارک روی انها می باشد. ساخت فایل های gif انیمیشن با قرار دادن چندین عکس و فریم در کنار هم و تنظیم آنها از دیگر توانایی های نرم افزار محسوب می شود. QRCode Generator نیز یک قابلیت منحصربفرد نرم افزار می باشد که میتواند از نام شما QR Code تهیه کند و تحویلتان دهد! نمایش و ویرایش و تبدیل فرمت فایل های وکتور SVG نیز در این نرم افزار تعبیه شده است.

 

Aurora3D DesignBox دستیار طراحی و ویرایش Aurora3D DesignBox 1.08.31

 



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

DU Meter نرم افزاری کارآمد برای بررسی و نمایش و ارائه گزارش از مصرف شبکه و پهنای باند می باشد. این نرم افزار با ارائه گزارش از مصرف پهنای باند اینترنت به صورت لحظه ای، ساعتی ، روزانه ، هفتگی و ماهانه و سالانه میتواند به مدیریت و همچنین بررسی اینکه پهنای باند شما چطور و کجا و به چه مقدار مصرف شده را امکان پذیر کند. این گزارشها میتواند به صورت گرافیکی در نرم افزار ارائه شود یا به ایمیل کاربر ارسال گردد. سه نوع نمودار و چارت برای نمایش مصرف کاربر به صورت گرافیکی وجود دارد که کاربر میتواند آنها را انتخاب کند. این نرم افزار میتواند محدودیت نیز ایجاد نماید و دانلود و آپلود های فراتر از محدودیت را قطع کند.  به این ترتیب نرم افزار امکان مشاهده کامل میزان دانلود و آپلودهای انجام شده و به طور کل مصرف پهنای باند را زیر نظر داشته باشد. 

 

du meter کنترل مصرف پهنای باند DU Meter 6.01.3596

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و شاد امید جهان و وحید حرمتی به نام ابرو کمون ... با سه کیفیت

( شعر ملودی و تنظیم : امید جهان / میکس و مستر :محمد کلهر )

http://dl.seda2iran40.tk/FullAlbum/Irani/New/Omid%20Jahan/TakDl/Omid%20Jahan%20-%20Single%20Track%27s/Omid%20Jahan%20&%20Vahid%20Hormati%20-%20Abroo%20Kamoon/Omid%20Jahan%20&%20Vahid%20Hormati%20-%20Abroo%20Kamoon%20.jpg


ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای افشین آذری به نام بی انصاف ، با سه کیفیت

ترانه سرا و آهنگساز و تنظیم کننده : افشین آذری / میکس و مسترینگ : Aytan
افشین آذری : با سلام به همه ی هواداران عزیز چون تو آلبوم اخیرم به نام 6 صبح از سبک
 قبلی تقریبا فاصله گرفتم این کار رو به درخواست شما هواداران با حال و هوای سبک قبلی
سعی کردم براتون آماده کنم امیدوارم که لذت ببرین

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای افشین آذری به نام بی انصاف ، با سه کیفیت


ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Excel


مجموعه آفیس ، شامل نرم افزارهای کاربردی مانند اکسل ، پاورپوینت و… است. برخی از کاربران به این نرم افزارها واقعا نیاز دارند ولی کار با آنها را بلد نیستند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم این بار برای شما کاربران عزیز مستردانلود ، کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار Excel را آماده دانلود کنیم. شما میتوانید با دانلود کتاب الکترونیکی و خواندن آن به راحتی از نرم افزار اکسل استفاده کنید و لذت ببرید.



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Iran - Korea


این بازی فوتبال در روز سه شنبه مورخ ۲۵ مهرماه ۱۳۹۱ بود و به برد تیم ایران منتهی شد. جواد نکونام در این بازی ۱ گل به تیم حریف خود ( کره جنوبی ) زد و حریف خود را مغلوب کرد. ما به افتخار برد تیم ایران ، کلیپ گل زدن ایران را آماده دانلود کرده ایم. امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad