Sianor group گروه سيانور

پی اچ پی، مای اسکیوال و جاوا اسکریپت را با یک کتاب آموزش قدم به قدم زبان اصلی از سایت نرم افزاری دانلود رایگان منتشر شده است مرور کنید. اگر شما به زبان برنامه نویسی پی اچ پی مسلط هستید و با آن آشنایی کامل دارید این کتاب می توانید شما را در ساخت وبسایت های تعاملی (اینتراکتیو) راهنمایی کند.
شما با مطالعه این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از PHP, MySQL, javascript وب سایت های پاسخ گو را ایجاد کنید. سطح آموزشی در این کتاب به این صورت است که فرض شده است که خواننده هیچ گونه اطلاع قبلی از برنامه نویسی تحت وب و دیگر برنامه نویسی ها ندارد و خواننده را یک آماتور در نظر گرفته است.
شما خواهید فهمید که چگونه به صورت حرفه ای پی اچ پی و مای اسکیوال را ترکیب کنید. این کتاب آموزش های خود را به صورت ساده به خوانندگاه عرضه داشته است تا بتوانند به آسانی سایت های مدرن با داده های پویا و کاربر پسند را ایجاد کنند. این ایبوک در فرمت پی دی اف و در 528 صفحه آماده شده است.

Learning PHP, MySQL, javascript eBook - دانلود کتاب آموزش برنامه
نویسی تحت وب



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

بطور خلاصه نرم افزار بهینه سازی PC Optimizer این امکان را میدهد تا سیستم شما سریعتر به کار خود ادامه دهد و تا 90% از سقوط ویندوزتان جلوگیری میکند. این نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر تمامی مشکلات ویندوز از قبیل مشکلات موجود در رجیستری را رفع کرده و و رجیستری در طی زمان های خاص پاکسازی میکند که این عمل تراکنش بالای ثبات ها است که در نتیجه باعث افزایش سرعت ویندوز میشود.
نرم افزار PC Optimizer با دارا بودن تاسیساتی از قبیل تعمیر و نگهداری و بهینه سازی خودکار سیستم و تنظیمات خاص باعث بهبود در عملکرد ویندوز میشود. همچنین حذف فایل های اضافی، تکراری و خرد کردن فایل های سنگین و پاک کردن فایل هایی که پاک نمیشوند از ویژگی های دیگر این نرم افزار است که میتواند از اشغال شدن فضای هارد دیسک شما جلوگیری کند. شما می توانید دانلود سریع این برنامه را از سرور های دانلود رایگان نرم افزار دریافت کنید.

PC Optimizer Pro 6.1.8.6 - دانلود نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

وجود کرم ها، کی لاگر و دانلود تروجان ها در اینترنت و محافظت از سیستم در برابر آن ها همیشه از جمله عواملی بود که کاربران زیادی را برای محافظت از سیستم های خود فراخوانده است. تروجان و کرم ها از ویروس های خطرناکی هستند که ممکن است اطلاعات مهم شما را افشا کرده و یا آن ها را پاک یا تخریب کنند. برنامه Anti-Trojan Elite یکی از نرم افزار های قوی و قدیمی برای مبارزه با تروجان ها و ویروس کرم های اینترنتی را دارد. این نرم افزار با حجم سبکی که دارد دارای پادزهری قدرتمند برای از بین بردن ویروس های تروجان است.
نرم افزار امنیتی Anti Trojan Elite قابلیت شناسایی بیش از 22000 ویروس کرم، کی لاگر ها و تروجان ها را دارد. آنتی تروجان با شناسایی نوع تروجان و میزان فعالیت آن در سیستم به شما هشدار داده و سپس تروجان مورد نظر را پاک میکند. همچنین آنتی تروجان دارای قرنطینه امن و قدرتمندی است که شما پس از شناسایی شدن تروجان ها میتوانید آن ها را برای قرنطینه انتقال دهید.
علاوه بر این Anti Trojan Elite به شما این امکان را میدهد تا اعتماد نرم افزار خاصی را به آن جلب کنید و تاکید کنید که فایل شناسایی شده هیچ خطری برای سیستم ندارد (قابلیت اعتماد سازی). هم اکنون میتواند نسخه جدید آنتی تروجان Anti-Trojan Elite را بصورت مستقیم از سرورهای قدرتمند دانلود رایگان نرم افزار دانلود کنید.

Anti-Trojan Elite 5.5.7 - دانلود نرم افزار امنیتی آنتی تروجان



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

نرم افزار IDM یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 Final قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

دیگر خصیصه های نرم افزار چند زبانه بودن، پیش نمایش فایل های فشرده، بخش بندی فایل های دانلود شده، زمانبندی، تولید صدا در زمان روی دادن رخداد ها، پشتیبانی از HTTPS، پردازش و تولید صف دانلود، فایل help به صورت html و آموزشی، جلوگیری از افزایش ویروس دانلود شده بعد از اتمام، دانلود تصاعدی با سهمیه بندی ( مناسب برای ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه یا FAP مانند Direcway, Direct PC, Hughes و ...) استفاده می کنند، شتاب دهنده دانلود داخلی و بسیاری از کارایی های مفید دیگر می باشد.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما کاربران گرامی برای دانلود فایل های این سایت این نرم افزار پر کاربرد، مفید و کم حجم را پیشنهاد می کند. به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 Final - دانلود internet
download manager جدید



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

اشاره گر چیست؟

اشاره گر که معادل فارسی لغت pointer (پوینتر) است همان طور که از نامش پیداست قرار است که اشاره کند! به کجا؟ به یک آدرس حافظه. کدام حافظه؟ حافظه ی RAM. اشاره گرها از مهمترین قابلیتهای C++ هستند. قابلیتی که اگر آن را به خوبی فرا بگیریم، قدرت زیادی به ما می دهد و کوچکترین خطا در استفاده از آن به خطاهای سهمگین تبدیل می شود. اشاره گرها در زبانهای دیگری مثل C# و دلفی هم وجود دارند، لیکن با محدودیتهای فراوانی روبه رو هستند. به طور خاص در مورد C# شما به طور پیش فرض حق ندارید اشاره گر تعریف کنید و باید پشتک باروهای متعددی بزنید تا یک اشاره گر تعریف کنید.



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

این کتاب، یک منبع مناسب برای یادگیری زبان ویژوال بیسیک و شامل 9 فصل در 130 صفحه هستش... مطالب ارائه شده در این کتاب عبارتند از :


فصل اول : آشنایی با ویژوال بیسیک

-           برنامه نویسی شئ گرا
-           آشنایی با محیط ویژوال بیسیک
-           انواع فایل ها در ویژوال بیسیک



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad
ارسال توسط sajad
flash-player
به روز شد !!

فایلهای فلش به عنوان یکی از محبوب ترین فرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در گوشه و کنار اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده و محبوبیتشان افزوده می شود.برای مشاهده ی هر چه بهتر این فایلها نیز کمپانی Adobe نرم افزار Flash Player مخصوص خود را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده و با دادن نسخه ی جدید تر از طرفداران این محصول پشتیبانی می کند .نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.نرم افزار فلاش بیشترین مورد استفاده در بین کاربران اینترنت را دارد بگونه ای که بیش از ۹۸ درصد از رایانه های خانگی بر روی خود این نرم افزار را بصورت نصب شده دارند.



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

پس از مدت ها انتظار و پس از انتشار 2 دموی مختلف از بازی معروف و جذاب Pro Evolution Soccer 2012 تحول فوتبال پس 2012 هم اکنون نوبت به انتشار نسخه پایانی آن رسیده است. این بازی کامپیوتر که محصول کمپانی معروف Konami است و در زمینه ارائه بازی های ورزشی توانسته جایگاه اختصاصی و خوبی را برای خود کسب کند. بازی Pro Evolution Soccer 2012 که به بازی PES 2012 معروف است را بصورت کامل و با لینکی مستقیم دانلود PES برای شما کاربران دانلود رایگان آماده کردیم.
همانطور که در نسخه قبلی یعنی PES 2011 شاهد رونمایی های جدیدی از کمپانی Konami بوده ایم در دانلود PES 2012 این نسخه گرافیک بازی کامپیوتر واقعی تر شده است و بازیکنان خود به تنهایی دارای قدرت تصمیم گیری هستند که Konami این قابلیت را هوش مصنوعی نامیده است. تاکتیک های جدید و اضافه شده در بازی و سیستم های جدید برای چینش بازیکنان از قابلیت های جدید این بازی بشمار می آید.
همچنین تمامی عیب ها از قبیل برگشت برای جلوگیری از زد حمله و و انجام حرکات خودکار برطرف شده است. بازی PES 2012 در بین همه این قابیلت ها بازی کردن بصورت آنلاین بسیار جذابتر شده است و وجود داور های جدید، توپ و لباس ها جدید، ابزارهای جدید برای ساخت بازیکن، ورزشگاه های جدید از امکانات و ویژگی های دیگر PES 2012 بشمار می آیند که براحتی میتواند کاربر را مجذوب خود کند. هم اکنون سایت بزرگ نرم افزاری دانلود بازی رایگان این بازی دانلود PES 2012 را بصورت کرک شده و پچ آماده برای شما کاربران قرار داده است.

Pro Evolution Soccer 2012 Final PES 2012 PC Game - بازی فوتبال پس
2012 تحول فوتبال



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

بازی ماشین جنگی Post Apocalyptic Mayhem که به اختصار P.A.M خوانده می شود یکی از بازی های مسابقات مرگ آور است که ما را یاد بازی ماشین جنگی پلی استیشن سونی می اندازد. بازی ماشین جنگی با ماشین های سنگین که به ابزارهای کشنده و انواع و اقسام بمب ها مجهز شده اند دارای ابزارهای بسیاری می باشند. بازی دارای قابلیت بازی چند نفره (حداکثر 6 نفر آنلاین) نیز می باشد. بازی دارای 3 زمین مسابقه است که دارای موانع پیچیده و همچنین دارای چندین راه مخفی است. بازی در پایان هر مرحله و در حین انجام آن دارای رکوردهایی است که اگر شما به آنان دست پیدا کنید که البته مهارت بالایی می خواهد به شما تا 35 مدال افتخار می دهد که مراحل و ماشین های جدید را باز می کند. از دانلود بازی لذت ببرید.

Post Apocalyptic Mayhem PC Game - بازی ماشین جنگی



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

BMW M3 Challenge بازی خارق العاده و بسیار زیبایی در سبک بازی مسابقه ای می باشد. در این بازی شما باید از میان مدل های گوناگون خودروهای بی ام و ، یکی را انتخاب کنید و با دیگران در پیست ، مسابقه بدهید. گرافیک بازی در حد بسیار بالایی قرار دارد و سعی گردیده است تا همه چیز به واقعیت شباهت داشته باشد. از دیگر ویژگی های موجود در این بازی این است که میتوانید رنگ خودروی خود را عوض کنید و آن را به شکلی دلخواه درآورید. همچنین می توانید بصورت تورنمنت به مسابقه بپردازید و در پایان هر مرحله جاده ها بصورت پیش فرض برای مسابقه آماده می شوند که این جاده ها ممکن است در شهر و یا در بیابان باشد.



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

هم اکنون در سایت بزرگ دانلود رایگان نرم افزار نسخه نهایی بازی جذاب فیفا 12 Final دانلود فیفا 2011 را برای شما کاربران آماده کردیم. بازی فیفا 12 محصول کمپانی قدرتمند و صاحب نام EA میباشد که در زمینه ارائه بازی های فوتبال، رقیب سر سخت نسخه های مختلف بازی PES از کمپانی Konami به شمار می آید. در نسخه های قبلی این بازی از تمامی لیگ های معروف و نیمه معروف در بازی استفاده کرد. سبک بازی و توپ های کاملا متفاوت و نوع آرایش بازیکنان این بازی را بازی PES کاملا متمایز میسازد.
امسال شاهد بودیم که کمپانی EA برخلاف کمپانی Konami برای ایرانی ها در FIFA 2012 ارزش قائل شده و برای قرار دادن لیگ برتر ایران در نسخه FIFA 12 نظر سنجی جهانی برگزار کرده بود که ایرانی ها بشدت از آن استقبال کردند، شاید همین اهمیت دادن و ویژگی های دیگر این بازی کاربران ایرانی را به بازی کردن FIFA 12 سوق میدهد.
همچنین در مسابقات جهانی WCG در قسمت بازی های ورزشی، از بازی دانلود FIFA 12 بعنوان بازی اصلی یاد کردند که این نشانه محبوبیت این بازی فیفا 2011 در بین کاربران است. در این نسخه گرافیگ بازی فیفا 2012 و استایل جدید بازیکنان بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. همچنین تمامی لیگ ها در این بازی دانلود FIFA 2011 حضور دارند و در این نسخه امکانات جدید بسیار به چشم میخورد طوری که کاربر میتواند آن هارا حس کند. هم اکنون شما میتوانید این بازی کامپیوتر را بصورت مستقیم از دانلود بازی رایگان دانلود فیفا 12 کنید.

FIFA 12 FIFA 2011 Final - دانلود فیفا 12 فیفا 2011



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad