Sianor group گروه سيانور

Mobile Alarm System

Mobile Alarm System یک دزدگیر مناسب برای دستگاه شماست. اگر گوشی شما جا به جا شود، چیزی به حسگر پراکسیمیتی تلفن نزدیک و یا از آن دور شود، دستگاه از شارژر جدا و یا حتی نمایشگر روشن شود، برنامه آژیر را با صدای بسیار بلند، فعال می کند. دوربین، قابلیت شناسایی حرکت ها را دارد. همچنین حسگر پراکسیمیتی می تواند تشخیص دهد چیزی که بر روی گوشی شما بوده، اکنون نیست. وجود ۶ حسگر گوناگون، وجود ۶ صدای مختلف، امکان تغییر مدت زنگ دزدگیر، امکان تعیین حساسیت حسگرها و امکان ایجاد تاخیر یا توقف زنگ خطر با باز کردن قفل گوشی، از دیگر ویژگی های برنامه است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

با ADWLauncher EX فراتر از افزایش سرعت دسکتاپ اندروید خود باشید. یک نرم افزار جایگزینی با قابلیت تنظیم بسیار بر روی صفحه اصلی اندروید خود داشته باشید. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار این است که تقریباً تمام تنظیمات در دست شما است و می توانید محیط دسکتاپ خود را کاملاً سفارشی کنید. این نرم افزار محیط دسکتاپ شما را کاملاً تغییر می دهد و حالت ۳ بعدی زیبایی به آن می دهد. بیش از هزاران پوسته مختلف برای این نرم افزار وجود دارد. طبیعی است که نرم افزار اندروید زمانی که شما کلید HOME دستگاه Android خود را فشار دهید اجرا خواهد شد. این چیزی است که معمولا افراد به عنوان “دسکتاپ اندروید” خود می دانند. اما ADW چه چیزی را متفاوت می سازد؟



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

photo-recovery


عکسهایتان پاک شده؟ناراحت هستید؟

دیگر نگران نباشید . شما فقط با دانلود نرم افزار Wondershare Photo Recovery ، میتوانید تمامی عکسهای از دست رفته خود را بازگردانی کنید و از دیدن خاطراتتان لذت ببرید.

نرم افزار فوق با سرعت بالا و تنها در سه مرحله اساسی دیسک یا همان درایو انتخابی را شروع به اسکن کرده و پس از یک اسکن سریع کلیه فایل های چند رسانه ای و جند فرمت رایج دیگر را بازیابی خواهد کرد.



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

Express Talk


آیا همیشه دوست داشتید که از سیستم خود به دوستان خود تلفن بزنید ؟آن هم به صورت رایگان؟ دیگر این یک آرزو نیست بلکه تبدیل به یک خاطره میشود .



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

 

| نسخه اورجینال ۳۲ و ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

Cisco Speed Meter Pro


امروزه اینترنت به قدری کاربردی شده است ، که میتوان گفت جزئی جدانشدنی از کامپیوتر است. به همین دلیل اکثر کاربران ترجیح می دهند از اینترنت پرسرعت یا همان ADSL استفاده کنند. برخی اوقات پیش می آید که کاربران میخواهند سرعت اینترنت خود را تست کنند ولی نمیدانند این کار چگونه باید انجام شود. به همین خاطر امروز تصمیم گرفتیم نرم افزارCisco Speed Meter Pro را آماده دانلود کنیم.



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

___شب اول ___ محرم 1391 ___

جلسه عزاداری شب اول محرم 1391 هیئت ثارالله (مسجد امام الهادی) با مداحی حاج محمود کریمی

جلسه عزاداری شب اول محرم 1391 هیئت ثارالله (مسجد امام الهادی) با مداحی حاج محمود کریمی



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 26 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

Viper SmartStart

شاید شما هم  برای اولین بار باشد که نرم افزاری با این کارکرد می بینید. ولی تعجب نکنید چون خودرو ها و تلفن های هوشمند هر دو به صورتی کاملا جداگانه زندگی ما را متحول کرده اند. امروز ما به گونه ای از موبایل ها و کامپیوتر ها استفاده میکنیم که حتی درون خودرو هم ما را رها نکرده اند و ما را همراهی می کنند. این نرم افزار جدید این امکان را در اختیار ما می گذارد تا به راحتی  بتوانیم به خودروی خود در هر جایی دسترسی پیدا کنیم. برای اجرای این نرم افزار ، شما به گوشی با سیستم عامل آندروید دارید.



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده استثنایی یـاس به همراهی آمین به نام وقت رفتن … با 3 کیفیت متفاوت

[ ترانه : یاس - آهنگ : آمین - تنظیم : پژمان نیکوش - میکس و مستر : احمد صانقه ]

[ آهنگ فوق العاده زیبا با سبکی متفاوت هست - پیشنهاد میکنیم حتما دانلود کنید و به اشتراک بگذارید ]




ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

بازی فوتبال منجر ۲۰۱۳ هم منتشر شد این بازی از بازی های پرفروش کمپانی SEGA است نسخه قبلی از این بازی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های این شرکت بود که امروز آخرین نسخه آن به بازار آمد این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال آن هستند .شما در بازی فوتبال منجر فوتبال بازی نمی کنید بلکه مدیریت و هدایت بازیکنان برای پیروزی در بازی ها را دارید و برای بدست آوردن جام ها شما باید مدیریت کامل و هوش بالایی برای هدایت بازیکنانتان داشته باشید .

 

Football Manager 2013-SKIDROW | 2.4 GB

 

footballmanager2013 دانلود بازی Football Manager 2013 برای PC

 



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohamad ali

دانلود XARA Web
Designer MX Premium v8.1.3.23942 نرم افزار طراحی صفحات وب
XARA Web Designer MX Premium یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی صفحات وب می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت گروه سيانور برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا بدون داشتن دانش خاص در زمینه برنامه نویسی اقدام به طراحی صفحات حرفه ای وب کنید. شما می توانید از میان تعداد زیادی از قالب های پیش فرض و آماده که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید و سپس اقدام به ویرایش ظاهر , تغییر رنگ , تغییر فونت , تغییر منوها , تصاویر موجود در صفحات و غیره کنید و آنها را سفارشی کرده و در صفحات وب مورد استفاده قرار دهید. در واقع این نرم افزار می تواند برای تمامی مبتدیان مفید واقع شود زیرا آنها را قادر می سازد تا بدون داشتن دانش برنامه نویسی HTML و Java Script صفحات وب زیبا و پویا را طراحی کنند. پشتیبانی از فرمت های تصویری PDF, RTF, RAW, PSD, TIFF and of course JPEG, PNG, GIF و همچنین قابلیت کشیدن و رها کردن برای جابجایی هر چیزی در هر قسمتی از صفحه از قابلیت های این نرم افزار می باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود PC TuneUp
Tools 2012 v8.0.043 نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم


PC TuneUp Tools یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت گروه سيانور برای شما آماده است قادر خواهید بود تا تمامی بخش های مختلف سیستم را اسکن کرده و هرگونه خطا و اروری که سبب کند شدن سیستم و برنامه های در حال اجرا می شوند را از بین ببرد. این نرم افزار می تواند با هر بار اسکن سیستم بصورت کاملا چشمگیر و محسوس سرعت سیستم را افزایش دهد و حتی می توانید رجیستری ویندوز را نیز تمیز کنید. تمامی فایلهای اضافه و بلا استفاده از رجیستری را حذف کرده و کلیدهای میانبر را از بین ببرید و اجازه ندهید فایلهای بیهوده , سبب کند شدن و بی ثبات شدن ویندوز شوند. البته این نرم افزار می تواند فایلهای بیهوده از روی هارد دیسک را نیز از بین ببرد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad