Sianor group گروه سيانور

سرانجام بسته نرم افزار فارسی ساز ویندوز محبوب ۷ توسط مایکروسافت ارائه گردید. پس از نسخه موفق فارسی ساز ویندوز ایکس پی و ویندوز ویستا که با استقبال بسیار زیاد توسط کاربران فارسی زبان از این فارسی ساز واقع شد.

ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

قابل توجه آن دسته از عزیزانی كه از آنتی ویروس نود32 استفاده میكنند دیگران نگران از دست دادن فایل های آپدیت نود 32 نباشید با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی از فایل های آپدیت پشتیبان بگیرید و از نسخه پشتیبان بر روی سایر سیستم ها استفاده کنید (Update Offline) حتی از ورژن 4 این آنتی ویروس ...
 

Nod-32


ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

دانلود نرم افزار ورود به ویندوز با تشخیص
چهره VeriFace Recognition 2011

| نرم افزار امنیتی تشخیص چهره برای ورود به ویندوز همراه با فیلم آموزش استفاده از برنامه |

نرم افزاری را با عنوان

VeriFace Recognition

برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از قوی ترین نرم افزارهای امنیتی در جهان به شمار میرود که از تکنولوژی هوش مصنوعی VeriFace پشتیبانی می کند. در واقع سیستم هایی که برای محافظت از اطلاعات خود از این تکنولوژی استفاده می کنند دارای بالاترین ضریب امنیتی هستند چرا که تنها را ورود به این نوع سیستم ها تشخیص چهره صاحب سیستم است. به عبارت دیگر وقتی شما نرم افزار را بر روی ویندوز نصب کنید ابتدا چهره شما توسط برنامه اسکن می شود و جزئیات آن درون برنامه ثبت و ذخیره می گردد. سپس هر زمان که بخواهید وارد ویندوز شوید ابتدا باید چهره شما توسط نرم افزار شناسایی شود تا اجازه ی ورود به ویندوز توسط نرم افزار صادر گردد. این برنامه مانند یک قفل امنیتی بسیار حرفه ای عمل می کند که کلید آن چهره ی افراد می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sajad

بطور خلاصه نرم افزار بهینه سازی PC Optimizer این امکان را میدهد تا سیستم شما سریعتر به کار خود ادامه دهد و تا 90% از سقوط ویندوزتان جلوگیری میکند. این نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر تمامی مشکلات ویندوز از قبیل مشکلات موجود در رجیستری را رفع کرده و و رجیستری در طی زمان های خاص پاکسازی میکند که این عمل تراکنش بالای ثبات ها است که در نتیجه باعث افزایش سرعت ویندوز میشود.
نرم افزار PC Optimizer با دارا بودن تاسیساتی از قبیل تعمیر و نگهداری و بهینه سازی خودکار سیستم و تنظیمات خاص باعث بهبود در عملکرد ویندوز میشود. همچنین حذف فایل های اضافی، تکراری و خرد کردن فایل های سنگین و پاک کردن فایل هایی که پاک نمیشوند از ویژگی های دیگر این نرم افزار است که میتواند از اشغال شدن فضای هارد دیسک شما جلوگیری کند. شما می توانید دانلود سریع این برنامه را از سرور های دانلود رایگان نرم افزار دریافت کنید.

PC Optimizer Pro 6.1.8.6 - دانلود نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

وجود کرم ها، کی لاگر و دانلود تروجان ها در اینترنت و محافظت از سیستم در برابر آن ها همیشه از جمله عواملی بود که کاربران زیادی را برای محافظت از سیستم های خود فراخوانده است. تروجان و کرم ها از ویروس های خطرناکی هستند که ممکن است اطلاعات مهم شما را افشا کرده و یا آن ها را پاک یا تخریب کنند. برنامه Anti-Trojan Elite یکی از نرم افزار های قوی و قدیمی برای مبارزه با تروجان ها و ویروس کرم های اینترنتی را دارد. این نرم افزار با حجم سبکی که دارد دارای پادزهری قدرتمند برای از بین بردن ویروس های تروجان است.
نرم افزار امنیتی Anti Trojan Elite قابلیت شناسایی بیش از 22000 ویروس کرم، کی لاگر ها و تروجان ها را دارد. آنتی تروجان با شناسایی نوع تروجان و میزان فعالیت آن در سیستم به شما هشدار داده و سپس تروجان مورد نظر را پاک میکند. همچنین آنتی تروجان دارای قرنطینه امن و قدرتمندی است که شما پس از شناسایی شدن تروجان ها میتوانید آن ها را برای قرنطینه انتقال دهید.
علاوه بر این Anti Trojan Elite به شما این امکان را میدهد تا اعتماد نرم افزار خاصی را به آن جلب کنید و تاکید کنید که فایل شناسایی شده هیچ خطری برای سیستم ندارد (قابلیت اعتماد سازی). هم اکنون میتواند نسخه جدید آنتی تروجان Anti-Trojan Elite را بصورت مستقیم از سرورهای قدرتمند دانلود رایگان نرم افزار دانلود کنید.

Anti-Trojan Elite 5.5.7 - دانلود نرم افزار امنیتی آنتی تروجان



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad

نرم افزار IDM یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 Final قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

دیگر خصیصه های نرم افزار چند زبانه بودن، پیش نمایش فایل های فشرده، بخش بندی فایل های دانلود شده، زمانبندی، تولید صدا در زمان روی دادن رخداد ها، پشتیبانی از HTTPS، پردازش و تولید صف دانلود، فایل help به صورت html و آموزشی، جلوگیری از افزایش ویروس دانلود شده بعد از اتمام، دانلود تصاعدی با سهمیه بندی ( مناسب برای ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه یا FAP مانند Direcway, Direct PC, Hughes و ...) استفاده می کنند، شتاب دهنده دانلود داخلی و بسیاری از کارایی های مفید دیگر می باشد.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما کاربران گرامی برای دانلود فایل های این سایت این نرم افزار پر کاربرد، مفید و کم حجم را پیشنهاد می کند. به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 Final - دانلود internet
download manager جدید



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad
flash-player
به روز شد !!

فایلهای فلش به عنوان یکی از محبوب ترین فرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در گوشه و کنار اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده و محبوبیتشان افزوده می شود.برای مشاهده ی هر چه بهتر این فایلها نیز کمپانی Adobe نرم افزار Flash Player مخصوص خود را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده و با دادن نسخه ی جدید تر از طرفداران این محصول پشتیبانی می کند .نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.نرم افزار فلاش بیشترین مورد استفاده در بین کاربران اینترنت را دارد بگونه ای که بیش از ۹۸ درصد از رایانه های خانگی بر روی خود این نرم افزار را بصورت نصب شده دارند.



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط sajad
ارسال توسط sajad
ارسال توسط sajad
ارسال توسط sajad

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد