Sianor group گروه سيانور

nod32

تاریخ آپدیت :۲۴ شهریور ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۰۹/۱۴

شماره آپدیت : ۷۴۷۸



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

BatchMarker نرم افزاری بسیار کارآمد برای قرار دادن واترمارک از جمله لوگو و متن به صورت همزمان روی تعداد دلخواه عکس می باشد. این نرم افزار دارای امکانات بسیار کاربردی در این زمینه می باشد که میتواند به افرادی قصد دارند روی تعداد زیادی عکس بطور همزمان واترمارک قرار دهند ، کمک میکند و در وقت آنها صرفه جویی می نماید. یکی از مشکلات قرار دادن واترمارک روی عکس ها ، ممکن است متفاوت بودن اندازه عکس ها باشد ، به طوری اگر شما یک متن یا یک لوگو را با سایز یکسان روی آنها قرار دهید ممکن است برای یک عکس آن واترمارک بسیار بزرگ یا کوچک شود ؛ در حالی که این نرم افزار بسته به اندازه عکس هایی که میخواهید روی آنها واترمارک قرار دهید ، خودش به طور اتوماتیک نسبت به تنظیم اقدام میکند و این یک امکان بسیار عالی محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای قالب های آماده برای واترمارک های متنی است که میتواند در زیبا بودن متن به شما کمک کند. فقط کافی است اندازه اولیه و مکان و افکت واترمارک خود را تنظیم کنید تا نرم افزار به کل روی تمامی عکس های دلخواه شما آنها را قرار داده و ذخیره نماید. برای امکانات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

batch marker قرار دادن واترمارک همزمان روی عکس ها BatchMarker 3.5.1

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 24 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Dynamic Photo HDR نرم افزاری فوق العاده حرفه ای برای جلوه بخشیدن بیشتر به عکس ها می باشد. این نرم افزار فوق العاده هوشمند میتواند با افکت هایی که روی عکس ها قرار میدهد آنها را بسیار زیباتر و جذاب تر نماید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در جلوه بخشیدن و واقعی تر کردن عکس های طبیعت می باشد که دارای توانایی های بالایی در این زمینه می باشد. با فرایند Fusion نرم افزار عکس های مربوط به طبیعت را واقع بینانه تر و زیباتر خواهد کرد. تغییر رنگ های دستی و خودکار نرم افزار و قلموهای بسیار قدرتمند این نرم افزار میتواند از عکس های طبیعت که با جلوه نامناسبی به دلیل ضعف دوربین و عکاس تهیه شده اند را به عکس هایی بسیار زیبا و واقعی تبدیل کند. مشکل بعدی در عکس ها لرزش دست و سایه و شبح وار بودن عکس هاست که این نرم افزار به راحتی و تنها با چند کلیک آنها را رفع خواهد کرد. همچنین این نرم افزار میتواند با انجام فرایندها به صورت همزمان برای چندین عکس ، در وقت شما صرفه جویی انجام دهد.

 

dynamic photo hdr جلوه بخشیدن و ویرایش عکس ها Dynamic Photo HDR 5.3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 24 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Font Collection

 

این باربرای شما کاربران عزیز ، مجموعه ای از جدیدترین فونت ها را آماده دانلود کرده ایم. این فونت ها در یک بسته نرم افزاری در اختیار شما قرارمی گیرد . فونت هایی که در این مجموعه ، موجود هستند ، عبارتند از :

- Arabic Font Pack
- Christmas Font Pack
- Farsi Font Pack
- Fire-Ice Font Pack
- Foreign Look Font Pack
- Hand Writting Font Pack
- Lovely Font Pack
- Pixel Font Pack
- Sports Font Pack

 



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

تاریخ آپدیت :۲۰ شهریور ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۰۹/۱۰

شماره آپدیت : ۷۴۶۳


همانطور که میدانید نود۳۲ یکی از بهترین و قویترین نرم افزار های ضد ویروس موجود است که طرفداران زیادی دارد. این بسته آپدیت نود ۳۲ که برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم ، اسمارت سکوریتی و همچنین آنتی ویروس ورژنهای ۳ و ۴ و ۵را به راحتی به روز می نماید. امیدوارم موردتوجه قرارگیرد.



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Jetico BestCrypt نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا انواع فایل های خود مورد حفاظت قرار داده و آن ها را از دسترس دیگر کاربران خارج نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلف و قدرتمندی به منظور حفاظت از فایل های کاربران استفاده می نماید. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود ، با کمک این ویژگی کاربران قارد خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Jetico Software می باشد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02 رمز گذاري قدرتمند بر روي فايل ها با BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02

 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

نرم افزار Ableton Suite را می توان به عنوان یک استودیوی مجازی کامل نام برد که تمامی ابزارها و ویژگی های استودیو آهنگسازی را در اختیار شما قرار می دهد. Ableton Suite تمامی آنچه را که برای مدیریت یک کنسرت زنده نیاز دارید به علاوه ی مجموعه ای از صداهای بنیادی زیبا و جدید در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به عنوان منابعی مفید از آن ها استفاده کنید. این نرم افزار افکت های مفیدی مانند synths, a sampler, electric و acoustic drums, mallets و … را به علاوه ی تعداد زیادی از آلات موسیقی مانند Collision و Latin Percussion برای شما فراهم کرده است که می توانند در زمینه آهنگسازی و تنظیم آهنگ، کمک به سزایی برای شما باشند.در واقع Ableton Suite یک محیط جامع برای تولید، تنظیم و اجرای موسیقی های شما فراهم می کند.

 

Ableton Suite آهنگ سازي و ميكس حرفه اي موزيك ها با Ableton Suite v8.3.4

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ableton Suite:
- رابط کاربری گرافیکی
- میکس خلاقانه آهنگ ها برای دی جی ها
- ضبط صدا با کیفیت ۳۲- bit / 192 kHz
- اعمال افکت های سبک های مختلف موسیقی
- شامل مجموعه ای از آلات موسیقی
- ویرایش و تنظیم موسیقی
- امکان بکارگیری نامحدود ویژگی undo
- ساخت و ویرایش حرفه ای فایل های MIDI
- دارای کتابخانه ای شامل بیش از ۱۶۰۰ صوت بنیادی
- پشتیبانی از فایل های AIFF, WAV, Ogg Vorbis و FLAC
- و …



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

تاریخ آپدیت :۱۸ شهریور ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۰۹/۰۸

شماره آپدیت : ۷۴۵۸




ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Internet Download Manger


همانطور که میدانید یکی از بهترین و پرکاربردترین نرم افزارهای مدیریت دانلود نرم افزار Internet Download Manager است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم این باربرای شما کاربران عزیز  نسخه جدید این نرم افزار را با نام Internet Download Manager 6.12 Build 15 Final آماده دانلود کرده ایم. امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Opera Logo

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی با لینک مستقیم |

همانطور که میدانید ، یکی از بهترین  و سریعترین نرم افزار های جستجو در  اینترنت ، همین مرورگر اپرا است بطوریکه میتوان گفت تعداد زیادی از کاربران استفاده از این مرورگر را ترجیح می دهند . به همین خاطر تصمیم گرفتیم این باربرای شما کاربران عزیز ، نسخه ی جدید این مرورگر با نام    Opera v12.02 Build 1578  را آماده دانلود کرده ایم . امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Kaspersky Logo

تاریخ کلیدها : ۲۷/ ۰۸ / ۲۰۱۲


همانطور که میدانید آنتی ویروس کسپراسکای یکی از بهترین و قدرتمندترین آنتی ویروس های موجود است به طوریکه بسیاری از کاربران استفاده از این آنتی ویروس را ترجیح می دهند. یکی از مشکلات کاربران این آنتی ویروس پیدا کردن کلید معتبر ( به علت بلاک شدن کلید قبلی ) است که بتوانند با آن کلید آنتی ویروس خود را به روز نمایند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم این بار برای شما کاربران عزیزمستردانلود  مجموعه ای از کلید های معتبر را آماده دانلود کنیم. امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.

 



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

تاریخ آپدیت :۴ شهریور ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۸/۲۵

شماره آپدیت : ۷۴۱۶


همانطور که میدانید نود۳۲ یکی از بهترین و قویترین نرم افزار های ضد ویروس  موجود است که طرفداران زیادی دارد. این بسته آپدیتی که برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم ، اسمارت سکوریتی و همچنین آنتی ویروس ورژنهای ۳ و ۴ و ۵را به راحتی به روز می نماید. امیدوارم موردتوجه قرارگیرد.

 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Chrome-logo


یکی از دغدغه های اصلی کاربران حرفه ای ، داشتن مرورگری امن و در عین حال پرسرعت برای وبگردی خود هستند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم این باربرای شما کاربران عزیز ، نرم افزار جدید Google Chrome 23.0.1243.2 Dev  را آماده دانلود کرده ایم.

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار :
- بهبود در افزایش سرعت بارگذاری صفحات
- به روز رسانی شدن V8 به نسخه ۳٫۴٫۶٫۲
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- دارای پوسته های مختلف
- ترکیب با Google Gears
- کنترل خطاها
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و . .  .

 



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

تاریخ آپدیت : ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۸/۱۴

شماره آپدیت : ۷۳۸۳




ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با این ویندوز و همچنین مشاهده لینک های دانلود نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید .

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهايي ويندوز هشت Windows 8 Professional Rtm x64/x86

 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Funny Photo Maker نرم افزاری قدرتمند ولی رایگان برای قرار دادن افکت و قاب های زیبا برای عکس ها می باشد. این نرم افزار رایگان ولی فوق العاده محصول شرکت ANVSOFT می باشد و دارای ابزارهای بسیار کاربردی جهت ویرایش عکس می باشد. این نرم افزار دارای بیش از ۱۵۰ نوع افکت و قاب برای عکس ها می باشد که میتواند عکس های شما را بسیار ساده جالب و دیدنی و تاثیر گذار تر نماید. این نرم افزار فوق العاده دارای دو مرحله می باشد. ابتدا عکس را توسط نرم افزار باز میکنید و سپس قاب و فریم و افکت مورد علاقه خودتان را و در مرحله بعدی تنها به ذخیره کردن عکس خودتان اقدام میکنید. نیازی به دانش فنی و یا فتوشاپ کار بودن نیست و بسیار ساده تمامی مراحل انجام خواهد شد. این نرم افزار دارای ۳ مدل می باشد : فریم برعکس عکس ، افکت برای عکس و تغییر چهره که مدل سوم جهت قرار دادن چهره خودتان بر روی عکس های دیگر می باشد.

 

funny photo maker افکت گذاشتن روی عکس ها با Funny Photo Maker 1.17

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Funny Photo Maker 1.17:

- دارای بیش از ۱۵۰ مدل و فریم

- افکت های گرافیکی بسیار زیبا برای زیباسازی عکس ها

- قرار دادن بسیار ساده فریم و قاب برای عکس ها

- دارای مدل قرار دادن چهره خودتان بر روی دیگر عکس ها

- پشتیبانی از فرمت های عکس BMP, JPG, PNG & GIF

- بدون نیاز به دانش فنی و فتوشاپ

- دو مرحله ، طراحی و ذخیره سازی

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

UltraSlideshow Lite نرم افزار رایگان برای ساخت اسلایدشوهای فلش می باشد که به وسیله آن میتوان با عکس و موسیقی اسلایدشوهای فلش زیبا ساخت. شرکت ANVSOFT سازنده این نرم افزار رایگان است که البته همین نرم افزار توسط شرکت نامبرده در نسخه های تجاری نیز منتشر می شود که دارای قابلیت های بیشتری است. دانلودها برای رهایی کاربران از مسائل کرکینگ ، سعی دارد نسخه های رایگان نرم افزارهای معتبر را برای دانلود قرار دهد. UltraSlideshow Lite در عین اینکه رایگان است میتواند نیازهای کاربر را برای ساخت اسلایدشوهای فلش با فرمت swf و قرار دادن آنها در وبسایت ها را رفع کند. 

با فرمت jpeg و wav به راحتی میتوان با مخلوطی از متن ها و آدرس های اینترنتی و همچنین قالب های آماده که درون نرم افزار UltraSlideshow Lite وجود دارد ، میتوان گالری های عکس فلش و اسلایدشوهای زیبا طراحی کرد. 

Ultraslideshow Lite ساخت اسلایدشو فلش با UltraSlideshow Lite 1.03



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

تاریخ آپدیت : ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۸/۴




ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Opera Logo

همانطور که میدانید ، یکی از بهترین  و سریعترین مرورگرهای اینترنت ، همین مرورگر اپرا است بطوریکه میتوان گفت تعداد زیادی از کاربران استفاده از این مرورگر را ترجیح می دهند . به همین خاطر تصمیم گرفتیم این باربرای شما کاربران عزیز گروه پارمیس ، نسخه ی جدید این مرورگر با نام    Opera Web Browser 12.01.1532 Final را آماده دانلود کرده ایم . امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

یوزرنیم و پسورد nod 32 به تاریخ (1391/05/15)

nod32



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

windows xp logo آموزش نصب ويندوز xp به صورت مجازي

بسیاری از کاربران رایانه در نصب ویندوز مشکل دارند . به همین دلیل از کتدوکاو و جستجو در قسمت های مختلف ویندوز پرهیز می کنند . مسلماً برای اینکه بتوانید بر ویندوز مسلط شوید نیاز به گشت و گذار در تمامی قسمت های ویندوز دارید و ناگزیر ممکن است به ویندوز خود صدمه نیز بزنید .
در صورتی که با نصب ویندوز آشنا نباشد این کندوکاو برای شما بسیار پر دردسر و هزینه بر خواهد بود . برای همین به شما پیشنهاد می کنیم از این شبیه ساز نصب ویندوز استفاده نمایید . شما میتوانید تمامی مراحل نصب وبندوز xp را در این برنامه انجام دهید و در چند دقیقه نصب ویندوز را با تمام جزئیات فرا گیرید .




ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Apple-Battery-Widget


Apple Battery Widget یک نرم افزار جالب برای آندروید می باشد که با قرار گرفتن بر روی هوم اسکرین اندروید شما ،‌ میزان انرژی موجود در باتری را در قالب یک سیب به نمایش در آورد . هر چه میزان گازهایی که به سیب زده میشود بیشتر شود یعنی باتری گوشی شما رو به پایان است.



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

A Sane Jaleh

 

———————–

این باربرای شما کاربران عزیزمستردانلود ، فونت جدید و جذاب صانع ژاله را با فرمت TTF و حجم کم آماده دانلود کرده ایم. امیدوارم مورد توجه شما قرارگیرد.

مورد استفاده برای : گرافیست ها – تایپیست ها – طراحان سایت و وبلاگ

هم اکنون این فونت جدید را با حجم کم از مستردانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Room Arranger یک نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تعبیه یک اتاق، خانه یا باغ به هر روشی که خود می خواهید بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به طراحی اتاق، دفتر کار، آپارتمان یا خانه خود بپردازید. گاهی اوقات شما برای ایجاد تنوع دست به جا به کردن وسایل می زنید که بعضی از این وسایل می توانند خیلی سنگین باشند و حتی پس از جا به جایی به نظرتان در جای مناسب قرار نگرفته اند. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بدون کشیدن طرح بر روی کاغذ همه چیز را شبیه سازی کرده و وسایل را بدون هیچ مشکلی در جاهای مختلف قرار داده و مکان آن را آنالیز کنید.

 

Room Arranger ساخت حرفه ای اتاق های مجازی با Room Arranger 7.0.3.284 + قابل حمل



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

محدودسازی دسترسی به اینترنت توسط

Internet Lock 5.3.2

Internet Lock



ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

 

تاریخ آپدیت : ۷ مرداد ۱۳۹۱ = ۲۰۱۲/۷/۲۸



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

flag3dscreensaver



ادامه مطلب...
تاريخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

زود عصبی می شوید؟ از کارهای روزانه خسته اید؟ سرکارتان زود از کوره در می روید؟ نیاز به آرامش دارید؟ Halotea نرم افزاری است برای افرادی که زود عصبی می شوند یا اینکه میخواهند در زمانی که وقت آزاد در دفتر کارشان دارند ، خیلی سریع ریلکس شوند و بتوانند به آرامش دست یابند. این نرم افزار با پخش صوت های آرامش بخش براساس خواسته شما میتواند شما را بسیار سریع آرام کند. جالب اینجاست که این نرم افزار با پخش صوت هایی که درون خودش وجود دارد ، میتواند کودکان را نیز آرامش بخشد و از گریه های آنها بکاهد.

Halotea یک انتخاب عالی برای آرامش بخشی سریع می باشد. یک تم آهنگ انتخاب میکنید و با پخش آن میتوانید از تشنج های عصبی دور شوید و خستگی های فکری را بهبود بخشید. این نرم افزار میتواند با برنامه ریزی شما عمل کند و در زمان های معین نسبت به پخش آهنگ های آرامش بخش اقدام کند. Halotea برای استفاده در ادارات، منازل، اتاق کودک و یا مهد کودک، و نیز در هر مکان های دیگر، که در آن جو صدای دلنشین مورد نیاز است توصیه می شود. این نرم افزار در دفاتر مورد آزمایش قرار گرفت – نتایج حیرت انگیز است. 

Halotea ایجاد آرامش در محل کار با نرم افزار Halotea 1.302



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Photo Collage Max 2.1.3.8نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.photo قرار دادن قاب بر روي تصاوير با Photo Collage Max 2.1.3.8



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

OpooSoft PDF To Image Converter نرم افزاری است که به شما کمک میکند اسناد pdf را به فرمت های عکس تبدیل کنید. این فرمت های میتوانند شامل  TIF, TIFF, JPG, GIF, PNG, BMP, EMF, PCX, WMF,ICO, TGA, WBMP, JP2,JPC, PGX,PNM, RAS, JBG, MNG, SKA, DCX باشند. این نرم افزار دقیقا مشابه فایل pdf شما آن را به عکس تبدیل خواهد کرد و تمامی تصاویر ، اشیاء و یا جداول موجود در فایل pdf را در عکس ساخته شده ، نمایان خواهد کرد. با این نرم افزار به راحتی میتوانید چندین فایل pdf را به فرمت عکس تبدیل کنید و قابلیت تنظیم سایز عکس ، کیفیت عکس و رنگ عکس را در فایل خروجی وجود دارد. 

OpooSoft PDF To Image Converter میتواند همزمان چندین فایل پی دی اف را به فرمت عکس تبدیل کند و همچنین شرکت سازنده این نرم افزار مدعی است فایل های پی دی اف قفل دار نیز توسط این نرم افزار قابل تبدیل به عکس هستند. لازم به ذکر است میتوانید در هنگام تبدیل انتخاب کنید که فقط صفحه یا صفحاتی خاص به عکس تبدیل شوند یا کل آن فایل پی دی اف به عکس تبدیل شود.

 

 

jpeg file icon تبدیل فایل های PDF به عکس با OpooSoft PDF To Image Converter 6.5



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32

تاریخ آپدیت : ۴ مرداد ۹۱ = ۲۰۱۲/۰۷/۲۴



ادامه مطلب...
تاريخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

sms locker



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Opera 12



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Pet the Cat



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

nod32



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

با محبوبیت هرچه بیشتر محصولات شرکت اپل نرم افزارهایی برای راحتی استفاده از این محصولات بوجود آمده اند. گوشی اپل که نام آن آیفون است ، طرفداران زیادی دارد و هم اکنون در ایران نیز یکی از گوشی های موبایل محبوب به شمار می رود. 

ImTOO iPhone Transfer نرم افزاری است برای انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو ، موزیک و عکس بین گوشی های آیفون و کامپیوتر و همچنین نرم افزاری برای پشتیبان گیری از فایل های گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار به خوبی با گوشی های آیفون ، گوشی های نسل۳ آیفون و آیفون ۳٫۱ سازگاری دارد. این نرم افزار برنامه ای بسیار عالی برای پشتیبان گیری از گوشی های آیفون است و به وسیله آن میتوان به راحتی از گوشی های آیفون بکآپ تهیه کرد. این نرم افزار به راحتی عکس ها ، موزیک ها و ویدیوهای شما را بین کامپیوتر به تبادل میگذارد و میتوانید با آن به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد ، زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید. 

 

 

iphone transfer تبادل اطلاعات بین کامپیوتر و آیفون با ImTOO iPhone Transfer v5.4.0.20120709

 

 



ادامه مطلب...
تاريخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

ExtremeCopy Pro 2.2.1 نرم افزاری کم قدرتمند و مفید بوده که جایگزینی مناسب جهت کپی و جابجایی فایل های شما توسط ویندوز با سرعتی بالاتر می باشد . همچنین میتوانید در حین کپی عملیات را متوقف کرده و سپس از همانجا ادامه دهید.این نسخه برای تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده است. این نرم افزار بنا به ادعای سازنده اش می تواند سرعت کپی و انتقال فایل ها را ۲۰ تا ۱۲۰ درصد افزایش دهد.

ExtremeCopy Pro کپی سریع تر
فایل ها توسط ExtremeCopy Pro 2.2.1

 



ادامه مطلب...
تاريخ: جمعه 23 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Process Lasso v6.0.0.37 BETA از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادلنرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزار همچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

Process Lasso Pro افزایش سرعت
رایانه با Process Lasso v6.0.0.37 BETA



ادامه مطلب...
تاريخ: چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. 



ادامه مطلب...
تاريخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad
نکته مهم:
جهت دانلود درایور لپ تاپ مورد نظر خود پس از مراجعه به سایت تولیدكننده حتماً دقت فرمایید كه درایور را برای سیستم عامل مورد نظر تهیه نمایید و به 32بیت و 64 بیت بودن نسخه ویندوز نیز توجه نمایید.

توجه: در مورد لپ تاپ های قدیمی ممكن است درایور نسخه های جدید سیستم عامل ویندوز موجود نباشد و در مورد لپ تاپ های جدید نیز ممكن است درایور برای نسخه های قدیمی ویندوز موجود نباشد.




ادامه مطلب...
تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط sajad